نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور چهاردهم باید منافع ملی را در داخل و خارج کشور با قدرت پیگیری کرده و ارتباط با کشورهای همسایه را اصل قرار دهد.

به گزارش جارچی اخبار، رضا صدیقی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: انتخابات، نماد اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور، عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی است و هرچقدر که حضور مردم پای صندوق رای بیشتر و پرشور تر باشد، قدرت و عظمت کشور ارتقا می‌یابد.

وی افزود: برگزاری سالم رقابت انتخاباتی، ارتقای مشروعیت و مقبولیت نظام را به دنبال داشته و توانمندی آن را در معرض نمایش مردم دنیا و کشورهای غاصب و استکبار قرار می‌دهد.

برگزاری سالم رقابت انتخاباتی، ارتقای مشروعیت و مقبولیت نظام را به دنبال داشته و توانمندی آن را در معرض نمایش مردم دنیا قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با توجه به تحولات اخیر داخلی و منطقه‌ای برای ما اهمیت بالایی دارد و امیدواریم مردم عزیز ایران اسلامی در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب، به طور یکپارچه و وحدت آفرین در جریان انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

صدیقی گفت: این اتحاد و همبستگی با توجه به شرایط حساس کنونی در فلسطین و پس از انجام عملیات وعده صادق بیش از گذشته اهمیت بالایی داشته و باید با حضور پرشور در انتخابات پیش رو، بار دیگر اتحاد و همدلی مردم را به دنیا نشان دهیم.

وی با بیان این‌که انتخابات دارای ۲ مولفه مهم مشارکت و کارآمدی است، گفت: بر اساس مولفه مشارکت، حضور بر پای صندوق رای، نشان دهنده پای کار نظام و انقلاب بودن مردم بوده و باعث می‌شود تا ایران در صحنه بین المللی، حرفی برای گفتن داشته و تاثیرگذار باشد و بتواند به خوبی از مناقع ملی خود دفاع کند.

وی با تاکید بر این‌که کارآمدی دوت، خواسته مردم است، اظهار کرد: دولتی باید به روی کار بیاید که ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد و بتواند با تشکیل دولتی توانمند و کارآمد، مشکلات کشور را رفع کند.

وی با اشاره به تاثیر مردم خطه آذربایجان شرقی در انتخابات و عرصه‌های سیاسی نیز اظهار کرد: مردم این استان همواره در صحنه‌های سیاسی مختلف، آگاهی و بصیرت خود را به دنیا نشان داده‌اند که نمونه آن را در تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت مشاهده کردیم که آذربایجان اعلام کرد که قدر خدمتگزار خود را می‌داند.

وی با بیان این‌که حضور در انتخابات، تداوم و تکمیل حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت است، گفت: قطعا مردم فهیم و آگاه آذربایجان شرقی بار دیگر این بصیرت خود را در پای صندوق رای هشتم تیرماه نشان خواهند داد.

تاثیرگذاری انتخاب رئیس جمهور اصلح در روابط بین المللی کشور

وی با اشاره به تاثیرگذاری انتخاب رئیس جمهور اصلح در روابط بین المللی کشور، اظهار کرد: وقتی شهید رئیسی به ریاست قوه مجریه آمد، ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار کرد و پیگیری مسائل دیپلماسی کشور را با قدرت در دنیا مشاهده کردیم.

صدیقی تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح و کارآمد باید بتواند جایگاه ایران را در سطح بین المللی حفظ کند و قدرت و عظمت ایران را نشان بدهد زیرا چشم هزاران مردم مظلوم و مسلمان دنیا به خصوص مردم رنج دیده فلسطین به این انتخابات و حضور مردم در پای صندوق است تا مردم ایران بتوانند فردی مکتبی و پایبند به آرمان‌های امامین انقلاب و توانمند را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور فرد توانمند و مقتدر در ریاست جمهوری می‌تواند برای جایگاه کشورمان در سطح داخلی و خارجی اثرگذار باشد، مردمی بودن و کار جهادی کردن از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور بعدی باید باشد زیرا مردم خواهان این ۲ ویژگی مهم هستند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور چهاردهم باید با دولت قوی به روی کاربیاید که این موضوع به مجلس نیز مربوط می‌شود که می‌تواند آن را همراهی کند تا با انتخابات وزرای اصلح، مسائل کشور با سرعت بالا و دقت بیشتری دنبال شود.

رئیس جمهور چهاردهم باید به دور هرگونه حاشیه‌ای، با همدلی ملت، مسائل کشور از جمله اقتصاد را بررسی و رفع کند و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت را اصل قرار دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور چهاردهم باید به دور هرگونه حاشیه‌ای، با همدلی ملت، مسائل کشور از جمله اقتصاد را بررسی و رفع کند و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت را اصل قرار دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تداوم ارتباط با کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی، گفت: این دیپلماسی یک ارتباط برد-برد است و خواستار آن هستیم اما نباید منافع کشور و مردم در این ارتباط فراموش شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات، امنیت ملی را افزایش می دهد

وی افزود: صحنه انتخابات، صحنه عزت، حماسه و رقابت برای خدمت است نه به دست آوردن قدرت تا بتوانیم برای رفع مشکلات کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: اصل و هدف نامزدهای ریاست جمهوری باید کمک به افزایش مشارکت مردمی و سپس انتخاب فرد اصلح باشد و به قول رهبر معظم انقلاب، نباید مسائل در مناظرات مطرح شود که دشمن از شنیدن آن‌ها خوشحال شود.

صدیقی گفت: هر نامزد باید برنامه و توانمندی خود را به مردم معرفی کند و در نهایت، مردم هستند که باید انتخاب کنند کدامیک برای آینده کشورمان صلاح و موثر خواهد بود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، امنیت ملی را افزایش داده و پیمان مجدد با شهدای عزیز و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.