واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط زیر پوشش بنیاد شهید انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، با انعقاد و مبادلۀ تفاهم‌نامه همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط زیر پوشش بنیاد شهید آغاز شد.

واگذاری یکهزار دستگاه تراکتور به ایثارگران واجد شرایط به زودی

حجت الله امانی، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم انعقاد و مبادلۀ این تفاهم نامۀ همکاری با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: طبق این تفاهم‌نامه مقرر است حدود ۱۰۰۰ دستگاه تراکتور تولید شده در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در اختیار ایثارگران واجد شرایط زیر پوشش بنیاد شهید قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم این اقدام، رضایت جامعه هدف را در بر داشته باشد و سبب ایجاد اشتغال پایدار در بین این عزیزان شود.

امانی با اشاره به اینکه در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طبق تفاهم‌نامه فرآیند معرفی اجرایی می‌شود، بیان کرد: در کنار آن با ظرفیتی که برای جامعه ایثارگری فراهم می‌کنیم، امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی برای این عزیزان فراهم کنیم و این تفاهم‌نامه زمینه ساز همکاری‌های بیشتر ما شود.

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: جامعه هدف ما بسیار توانمند بوده و ایثارگران همواره در امور و برنامه‌های مختلف پیشرو هستند و با اجرای این طرح امیدواریم در توسعه اقتصادی کشور به خصوص در زمینه کشاورزی بتوانند نقش آفرین و موثر باشند.

هر تراکتور برای سه نفر ایجاد اشتغال می‌کند
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران هم در این مراسم با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بر ارائه خدمات بیشتر به ایثارگران تاکید و اظهار کرد: توفیقی دست داد تا این قدم را برای ایثارگران عزیز برداریم، زیرا اگر امروز ما کشوری با این عظمت و قدرت داریم، ثمره جانفشانی این عزیزان است.

مصطفی وحیدزاده، افزود: در ۴۵ سال بعد از انقلاب و جنگ واقعیت‌هایی را از این عزیزان دیدیم که هر کدام از آنها اساطیری بودند و در دوره هشت سال دفاع مقدس نیز هر کدام از آنها قهرمانان ملی ما بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر در کشوری زندگی می‌کنیم که در آرامش به سر می‌بریم به واسطه این عزیزان است ما ضمن تولید محصولی که خود کارآفرین است و در حقیقت هر تراکتور ما برای سه نفر ایجاد اشتغال می‌کند، امیدواریم با این اقدام ظرفیت موثری برای جامعه هدف بنیاد شهید ایجاد شود و البته این حرکت برای ما توفیقی است.