رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: ملاک و اولویت بندی در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های استان اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی این سازمان، حیدر فتح زاده در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: از نیمه دوم سالجاری، با تخصیص‌ اعتبارات لازم برخی از پروژه‌های ورزشی، مدارس، راه، مراکز بهداشتی و درمانی، آب و مجتمع‌های آبرسانی آماده افتتاح می شوند.

وی ادامه داد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اهتمام و تلاش مضاعفی برای هزینه کرد تخصیص موجود در حساب هایشان داشته تا پروژه های عمرانی استانی و ملی در زمان مناسب و تعیین شده به اتمام برسد.

فتح زاده اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بین شهرستان‌های استان متناسب با شاخص‌های توسعه‌ یافتگی و توسعه نیافتگی و تعادل و توازن بخشی به موضوعات توسعه ای در بین شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

پیش از این فتح زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان از وجود حدود ۳۸۰ پروژه نیمه تمام در استان خبرداده و اعلام کرده بود که با وضع فعلی و محدودیت منابع مالی، برای اتمام این پروژه ها زمان زیادی لازم است.