نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز در آستانه انتخاب بزرگ هستیم هنر مردم ایران این بوده که در دوران معاصر با انتخاب های بزرگ خود، دنیا را به شگفتی آورده است.

به گزارش جارچی اخبار، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شیراز با بیان اینکه در آستانه انتخاب بزرگ هستیم، گفت: خدا را سپاس می گویم که امروز در جمع شما مردم خونگرم استان فارس و عشایر عزیز قرار گرفتم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز در آستانه انتخاب بزرگ هستیم هنر مردم ایران این بوده که در دوران معاصر با انتخاب های بزرگ خود، دنیا را به شگفتی آورده است. انتخاب بزرگ مردم ما انقلاب اسلامی بود و اسلام را انتخاب کردند در دفاع مقدس مردم ما در برابر عروسکی مثل صدام ایستادند. در این سالها دشمنان ما هر چه داشتند در برابر ما قرار دادن اما مردم ما در برابر آنها ایستادند.

جلیلی خاطر نشان کرد: آخرین انتخاب بزرگ مردم ما ۳ سال قبل با انتخاب شهید رییسی بود. شهید رییسی کار را در شرایطی تحویل گرفت که ۸ سال متوسط رشد اقتصادی کشور صفر و منفی شده بود ما ۸ سال تاخیر تاریخی داشتیم بسیاری از سرمایه ها راکد مانده بود می خواستند با اتکا به برخی قدرت ها برخی مشکلات را به زعم خود حل کنند.