فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: تکلیف ما بر اساس شاخص‌های انتخاب نامزد اصلح در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تداوم بخشیدن به راه رییس‌جمهور شهید است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  «سردار اصغر عباسقلی‌زاده» چهارشنبه‌شب و در شب چهلم شهادت شهدای خدمت در جمع مردم روستای «داش‌آتان» مراغه افزود: نامزد اصلح فردی است که انقلاب را قبول کند، فعال باشد، در برابر دشمن بیاستد و به استکبار جهانی فرصت ندهد.

وی امیدوار نبودن به دشمن و اعتماد به دانشمندان و ملت ایران را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: رییس‌جمهور آینده کشورمان باید عاشق مردم و دشمن‌شناس باشد و تمام این شاخص‌ها ما را به سمت تداوم بخشیدن به راه شهید رییسی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان در مرحله نخست به میزان مشارکت انتخاباتی کشورمان چشم دوخته‌اند، اظهار کرد: برای دفاع از امنیت و آبروی کشور باید به صورت گسترده در پای صندوق رای حاضر شویم و به نامزد اصلح رای دهیم.

سردار عباسقلی‌زاده اضافه کرد: پیام حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق رای، امیدآفرینی نزد مستضعفان جهان است؛ باید دولتی بر سر کار بیاد که از مظلومان جهان حمایت کند چراکه دفاع از مظلوم سفارش امیرالمومنین (ع) است.

وی با بیان اینکه تمام شهدا اطاعت از ولایت را به ما توصیه کرده‌اند، افزود: امروز قدرت و سربلندی کشورمان را مدیون رهبری هستیم و اطاعت از رهبری رمز اقتدار کشورمان به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمن در طول چندین دهه گذشته هر آنچه در توان داشته برای توطئه‌افکنی علیه کشورمان به کار گرفته اما وجود رهبری و حضور ملت در صحنه، تک‌تک این توطئه‌ها را نقش بر آب کرده است.

سردار عباسقلی‌زاده با تاکید بر اینکه سرنوشت انقلاب در دستان این ملت قرار دارد، توصیه کرد که نامزد اصلح را پس از بررسی شاخص‌ها انتخاب کنیم و در صورت نیاز از دلسوزان و خانواده‌های شهدا راهنمایی بگیریم.

ایران تنها کشور مدافع مظلومان است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ملت ایران به عنوان سربازان آقا امام زمان (عج) و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت ثابت کرده‌اند که ایران تنها کشوری است که به دستور الهی عمل می‌کند و مدافع واقعی مظلومان است.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود آمریکا را مستاصل کرده، افزود: امروز ایران جزو قوی‌ترین کشورهای دنیاست و هیمنه آمریکا را درهم شکسته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران موجب شدند تا کل دنیا در برابر استکبار جهانی دست به اعتراض بزنند، ادامه داد: این ملت در بیداری وجدان‌های خفته جهان نقش اساسی دارد و باید به عظمت وجود خود توجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ملت ایران با اقدامی ساده همچون حضور در راهپیمایی‌های استکبارستیزی، بزرگترین گام‌ها را برای شکستن کمر دشمنان بر می‌دارند و به مستضعفان جهان قدرتمند می‌بخشند.

فرمانده سپاه عاشورا تداوم بخشیدن به راه شهید رییسی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در زمان شروع به کار دولت سیزدهم هیچ کشوری از ترس آمریکا با ما ارتباط تجاری نداشت اما آیت‌الله رییسی با مدیریت خودش کشور را از انزوای بین‌المللی خارج کرد.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه ۳۰۰ هزار بشکه نفت ما در انتهای دولت دوازدهم بدون مشتری بود، افزود: تولید و فروش نفت کشورمان در زمان آیت‌الله رییسی به بیش از یک و نیم میلیون بشکه رسید که نشانگر تدبیر شهید رییسی است.

وی حضور سران بیش از ۶۰ کشور در آیین تشییع شهدای خدمت را هم یادآوری کرد و افزود: در پی شهادت رییس جمهور کشورمان، برای اولین‌بار در طول تاریخ انقلاب، در یک سازمان بین‌المللی به احترام شهدای خدمت قیام، و سکوت اختیار کردند که جایگاه شهید رییسی را در عرصه جهانی نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: افتخارات دولت سیزدهم قابل شمارش نیست و یکی از مصادیق آن اقدامات موثر برای کنترل کرونا بود تا جایی که مرگ و میر ناشی از کرونا در انتهای دولت دوازدهم به ۳۰۰ نفر تا ۷۰۰ روزانه رسیده بود و وقتی آیت‌الله رییسی در راس قوه مجریه قرار گرفت، در عرض ۲ ماه تلفات را به صفر رساند.

سردار عباسقلی‌زاده دلیل موفقیت‌های آیت‌الله رییسی را تکیه بر توان داخلی دانست و افزود: هزاران کارخانه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تعطیل یا نیمه‌فعال شده بود و آیت‌الله رییسی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مورد از آنها را احیا کرد.

فرمانده سپاه عاشورا، آیت‌الله ریسی را خادم واقعی ملت عنوان کرد و افزود: شهید رییسی حتی در روزهای جمعه هم استراحت نداشت و برای حل مشکلات مردم دست از پا نمی‌شناخت؛ آیت‌الله رییسی و همراهانش در سفر آخرشان هم برای خدمت به مردم به آذربایجان‌شرقی به این خطه آمدند.

وی اضافه کرد: این سفر دستاوردهایی چون آبرسانی و برقرسانی برای مردم ما را در پی داشت و علاوه بر آن ایجاد ارتباط دوستی و بیرون راندن رژیم صهیونیستی از خاک جمهوری آذربایجان را نیز دنبال می‌کرد.

سردار عباسقلی‌زاده این را هم بیان کرد که مردم مراغه در آیین تشییع و خاکسپاری شهید «مالک رحمتی» در این شهر افتخار آفریدند و نشان دادند که مسئولان صادق و خدمتگزار را به خوبی می‌شناسند و قدر آنان را می‌دانند.

در این آیین جلد سوم از کتاب «اسطوره‌های تاریخ» نوشته «سیدمحمدرضا موسوی‌نژاد» نیز با حضور فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده سپاه ناحیه مراغه رونمایی شد.