همسر سردار شهید عاصمی طی مصاحبه‌ای، مردم را برای حضور پرشور در انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل ازحوزه مقاومت بسیج حضرت مریم (س) قم، در مصاحبه‌ای  با اعظم اکبری همسر سردار شهید عباس عاصمی داشتیم ایشان بعد از معرفی خود و بیان چگونگی شهادت همسرش در سال ۹۰ به دست گروهک تروریستی پژاک در غرب کشور به سوال ما در مورد خاطره‌ای از همسرش در زمینه انتخابات فرمودند: هر زمان انتخابات صورت می‌گرفت شهید سردار عاصمی برای خانواده و دوستان روشنگری انجام می‌دادند و به ما هم می‌سپردند که مسئله انتخابات را برای مردم روشن کنیم و سفارش به شرکت هرچه بیشتر در انتخابات داشتند.

وی افزود: که در فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸ سردار عاصمی یکی از فرماندهان و فعالین در عرصه مبارزه با اغتشاشگران بودند.

خانم اکبری در خصوص انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری افزودند: انتخابات امسال بعد از شهادت شهید رئیسی اتفاق افتاده که مردم ایشان را بعد از شهادتش بیشتر شناختند. ایشان مثل یک سرباز گمنام عمل می‌کردند. چه زیر بناها که که در دوره ایشان ساخته شد و سال‌ها بعد شناخته خواهد شد.
یک اتفاق مهمی که امسال در انتخابات ما افتاد این است که دید مردم نسبت به انتخابات و فرد اسلحه عوض شده است، الان مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که مسئول خدمت رسانی به مردم باشد و بتواند ایران را در عرصه جهانی مطرح کند کاری که شهید رئیسی در این چند سال انجام داد.

خانم اکبری در جواب سوال ما در خصوص توقع از رئیس جمهور آینده ایران اینگونه فرمود توقعی که ما از رئیس جمهور جدید داریم این است که راه راه رئیس جمهور شهید را در زمینه مقاومت و مردم فلسطین همانطور ثابت قدم ادامه دهد. کشور ما اکنون در جهان نام آور شده. پیش تر اگر اسمی از ابرقدرت می‌آمد اسم آمریکا به عنوان ابر قدرت جهانی معرفی می‌شد اما اکنون جا دارد که بگوییم آمریکا در حال افول است و به فرمایش رهبری اسراییل هم در حال نابودی است.
اکنون ایران به عنوان قدرت جهانی شناخته شده است و رئیس جمهور اصلح مدنظر ما رئیس جمهوری مردمیست که پشت ولایت فقیه است هرچه حضرت آقا می‌فرمایند روی چشم می‌گذارد ما چنین فردی را به عنوان رئیس جمهور اصلح کشور انتخاب خواهیم کرد.

ایشان بعد از خواندن متن بیانیه دعوت مردم به شرکت در انتخابات آن را امضا کرده و تقدیم به همه مردم ایران نمودند./کاری از: حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم (س) قم