حسن صادقی رئیس کمیته کارگری ستاد مسعود پزشکیان در پیامی نوشت: ای صداهای خاموش، در انتخابات شرکت کنید و این سکوت تلخ را بشکنید. دوستان و آشنایان خود را همراه کنید. تا پیروزی، یک گام بیشتر نمانده است؛ آنهم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری کشور و رأی به دکتر مسعود پزشکیان است.

به گزارش جارچی اخبار، حسن صادقی، رئیس کمیته کارگری ستاد مسعود پزشکیان،از کارگران و بازنشستگان دعوت کرد تا در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند و به مسعود پزشکیان رأی دهند.

مشروح پیام حسن صادقی به شرح زیر است:

«ما جامعه کارگری ایران زمین (شاغلین و بازنشستگان)، با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، بار دیگر هم پیمان می‌شویم تا با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری به مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی از جنس کارگر و مورد حمایت جامعه کارگری و بازنشستگی رأی بدهیم و با هر رأی خود نقشی در بهبود شرایط موجود و وضعیت معیشتی مردم کشور داشته باشیم.

ای صداهای خاموش، در انتخابات شرکت کنید و این سکوت تلخ را بشکنید. دوستان و آشنایان خود را همراه کنید. تا پیروزی، یک گام بیشتر نمانده است؛ آنهم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری کشور و رأی به دکتر مسعود پزشکیان است.

ما جامعه کارگری شاغل و بازنشسته ایران زمین، برای واقعی شدن دستمزد و ختم سرکوب دستمزدها، برای ارتقاء امنیت شغلی، برای کنترل تورم، برای اجرای صحیح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، برای اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین اجتماعی و ۴۱ قانون کار، برای بهبود وضعیت معیشت، برای اجرای کامل بیمه کارگران ساختمانی، برای دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت، برای ساماندهی مسکن کارگری و بازنشستگان، برای اجرای کامل قانون الزام یعنی درمان رایگان، برای تقویت بن کارگری، برای حذف تبعیض و بی‌عدالتی، برای دوری از فریب، دورغ، ریاکاری، نیرنگ و بازی با اعصاب و روان کارگران و بازنشستگان، برای اداره بهتر کشور، برای حاکم شدن اخلاق، برای آزادی بیان و قلم، برای آزادی اجتماعات صنفی، برای حفظ و تکریم حقوق دختران و زنان ایران زمین، برای بهبود روابط بین الملل و رفع کامل تحریم‌ها و برای ایران و… به دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  کاندیدایی از جنس کارگر و مورد حمایت جامعه کارگری و بازنشستگی رأی می‌دهیم.»