مهاجم شمالی پرسپولیس نیز شرایطی در قراردادش دارد که قادر به فسخ قرارداد با سرخ‌ها خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایلنا، مهدی عبدی روز یکشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیرعامل این باشگاه گفت‌و‌گویی داشته باشد اما از آنجا که درویش نبود عبدی با معاون ورزشی باشگاه، حسین بادامکی گفت‌و‌گو داشت.

این بازیکن در صحبتی که با بادامکی داشت از معاون ورزشی باشگاهش خواست که اگر تیم پرسپولیس برای فصل آینده او را می‌خواهد یا نظری روی او ندارند به او گفته شود تا به دنبال تیم آینده‌اش باشد اما پاسخ روشنی به سؤال عبدی داده نشد.

مهدی عبدی که از قرارداد شش میلیاردی‌اش با پرسپولیس از دو فصل قبل، یک و نیم میلیارد تومان‌ طلب دارد و خواهان طلبش شده اما از سال گذشته تا الان هنوز طلبش را به او پرداخت نکرده‌اند.

با وجود این عبدی می‌تواند حتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند چون مدت‌ها پیش باید‌ طلب او پرداخت می‌شد اما عبدی با وجود این به پیشنهادهایی که از دو تیم لیگ برتری داشته پاسخی نداده و اولویت خودش را پرسپولیس عنوان ساخته است.

برای خط حمله باشگاه پرسپولیس جدا از آل کثیر بر روی جذب علیپور هم نظر مساعد دارد با وجود این باید دید تکلیف عبدی در صورت تمدید با عیسی و بازگرداندن علیپور چه خواهد شد.

۱۳ / ۰۴ / ۱۴۰۳ – ۱۲:۰۰:۱۷

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد؛

در انتخابات برای اولین بار با کمک نیروهای مسلح از پایش هوایی خطوط فیبر نوری را انجام دادیم

 

کد خبر : ۱۵۰۰۷۶۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای اولین در انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، از پایش هوایی برای پایش خطوط فیبر نوری با کمک نیروهای مسلح استفاده کردیم.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در انتخابات جمعه گذشته ۱۰۰ درصد دستگاه‌ها به شبکه وصل شدند و پوشش کامل صددرصدی داشتیم در عین حال که ۹۹.۲ درصد استعلامات به شکل برخط برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای دور دوم انتخابات یک بسته ۱۰ گیگابایتی علاوه بر ۲۰ گیگ اختصاص دادیم، گفت: همچنین ۴۰۰ تیم تعمیر و اتصال فیبر نوری در سراسر کشور برای مقابله با خرابکاری و ترمیم خطوط بسیج شده‌اند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای انتخابات روز جمعه صد در صد آماده هستیم، گفت: برای اولین در انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، از پایش هوایی برای پایش خطوط فیبر نوری با کمک نیروهای مسلح استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ تیم تعمیر و اتصال فیبر نوری در کشور بسیج شدند و اگر در کشور خرابکاری صورت گرفت، به سرعت فیبرهای نوری را متصل می کنند، گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به روز انتخابات گذشته و روز انتخابات بیش از ۲۰ مورد تلاش برای خرابکاری داشتیم و ۹ مورد منجر به قطع فیبر شد. این ۹ مورد در ۳ مورد سهوی و در عملیات عمرانی بود. این تیم هایی که بسیج شده بودند بلافاصله عملیات ترمیم و اتصال را انجام دادند و در نهایت شاهد این بودیم که کاملا شبکه پایدار بود.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای انتخابات روز جمعه کاملا آماده هستیم و وزارت ارتباطات کاملا در کنار وزارت کشور است و با کمک همه نهادها برای پایش مسیرهای فیبر نوری کمک می کنند انتخابات خوبی از جهت زیرساخت های ارتباطی کشور خواهیم داشت.

وی درباره حملات به زیرساخت های کشور گفت: حجم حملات سایبری علیه حملات زیرساخت های کشور، در سه سال اخیر افزایش بسیار چشم گیری داشته و برخی از حملات خاص به شکل ویژه افزایش بسیار زیادی داشته و به طور مثال حملاتی که سرویسی برای خدمت به مردم داده می شود را از کار بیندازد. برای مثال می خواهند خدمات بانکی را از کار بیندازند درخواست هایی را به شکل جعلی، درخواست های غیرواقعی زیادی را به سمت آدرس سرور مقصد روانه می کنند. مثلا اگر سرور یک بانک برای پاسخگویی به ۱۰۰ نفر همزمان طراحی شده است یک میلیون درخواست روی آن می ریزند تا سرور بخوابد. ما به آن حمله منع خدمت می گوییم.