مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: تقویت روحیه دینی و توجه همکاران به نصایا و فرایض دینی باعث می شود تا با روحیه جهادی و توجه و اهتمام بیشتر به خدمت بپردازند و بی شک باعث بهره وری بیشتر خواهد شد.

 به گزارش جارچی اخبار، ولی اله ناصری در آیین تجلیل از ولی اله ناصری که ویژه کارکنان صنعت برق استان اظهار داشت: طرح عید تا عید صنعت برق استان ایلام که به صورت علمی کارکنان و خانواده بزرگ صنعت برق را تشویق به حفظ قرآن می کند باعث شده تا امروز جمع کثیری از همکاران، فرزندان و همسران آنان اقدام به حفظ یک تا بیست جز از کلام وحی کنند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این آیین به نقش مهم حجاب و عفاف در تثبیت فرهنگ اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: بنده سال ها در خارج از کشور زندگی کرده ام و به عینه دیدم که حجاب در زندگی زنان چه تاثیری در آرامش آن ها دارد.

حجت السلام و المسلمین رحیمی افزود: شرکت ها و ادارت دولتی وقتی تا این حد به مقوله قرآن، حجاب و عفاف و تکریم بنیان خانواده اسلامی ایرانی اهتمام دارند این ما را خوشحال می کند و شرکت برق در چند سال اخیر یکی از دستگاه های اجرایی موفق در زمینه اشاعه فرهنگ دینی بوده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم از حافظان برتر و نیز کارکنان نمونه در حوزه های حجاب و عفاف و فرزندان همکاری که به سن تکلیف رسیده اند تقدیر به عمل آمد و همکارانی که جدیدا زندکی مشترک خود را آغاز یا صاحب فرزند شدند نیز مورد تقدیر و شاد باش قرار گرفتند.