سرپرست ریاست جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم است.

به گزارش جارچی اخبار، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری رای خود را به صندوق وزارت کشور انداخت.

وی گفت: یاد رئیس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و امروز نبود او را حس می‌کنیم. حضور من در ستاد انتخابات برای تشکر از اقدامات وزارت کشور است زیرا مهیا کردن شرایط کشور برای برگزاری انتخابات در این مدت کوتاه بسیار سخت است.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: اقدامات برای اخذ رأی در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است و تا این لحظه نسبت به هفته گذشته حضور مردم در پای صندوق رأی بهتر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مولفه های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رأی است، تأکید کرد: دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است. امیدواریم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

وی بیان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند و سلامت انتخابات توسط وزیر کشور و سامانه‌های سراسر کشور برای صیانت از رأی مردم به دقت رصد می‌شود و امیدوارم شاهد انتخاب مفیدی برای مردم باشیم.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به همراه مخبر رای خود را در وزارت کشور به صندوق انداختند.

مخبر پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت، از شعب مختلف اخذ رای در تهران بازدید کرد.

وی با حضور در مسجد النبی تهران بیان کرد: عامل اصلی قدرت، اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی مردم هستند و انتخابات یکی از صحنه های جدی این حضور است. مردم با تعصبی که بر نظام دارند حضور پیدا میکنند و با حضور خود اقتدار و عزت را برای نظام رقم میزنند.

مخبر بیان کرد: براساس چیزی که پرسیدم نسبت به هفته گذشته استقبال بیشتری را شاهدبودیم. حرف اول و اخر را حضور مردم میزند.