نظارت گشت‌های بازرسی تعزیرات حکومتی بر توزیع اقلام ماه محرم از امروز در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش جارچی اخبار، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با اعلام این مطلب گفت: در اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم، روزانه سه گروه گشت نظارتی مشتمل بر ۹ بازرس با هدف کنترل قیمت اقلام پرمصرف در ایام ماه محرم با مشارکت دستگاه های متولی، فعالیت می کنند.

صمد حضرتی اظهار کرد: در این طرح بازرسان بر نحوه توزیع اقلام این ماه در بازار برای استفاده نذورات و هیات شامل قند، شکر، روغن، برنج، چای، ظروف یکبار مصرف و سایر موارد مورد نیاز احسان های حسینی، نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسان با حضور در بازار و بازرسی از اصناف و فروشندگان اقلام یاد شده، در صورت مشاهده موارد تخلف، پرونده تشکیل و در شعبه های تعزیرات حکومتی به این پرونده ها رسیدگی می شود.

حضرتی، با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه محرم در آذربایجان شرقی اجرا می شود، ادامه داد: این طرح برای مقابله با سودجویان به دنبال افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز این ماه از جمله ظروف یکبار مصرف اجرا می شود.

وی از مردم و عزاداران حسینی خواست، در صورت مشاهده تخلف در توزیع اقلام ویژه ماه محرم، موارد را به طور حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ نظارت و بازرسی به بازرسان این اداره کل اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان رسیدگی شود.