دروازه بان استقلال دیگر مشکلی برای همراهی این تیم نخواهد داشت.

به گزارش جارچی اخبار، سیدحسین حسینی، گلز و کاپیتان استقلال، بعد از چند هفته کش‌وقوس و حاشیه، سرانجام با وساطت برخی بزرگان فوتبال، مشکلی که با باشگاه استقلال داشت را حل کرد و می‌تواند در فصل جدید برای آبی‌پوشان به میدان برود.

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان محبوب استقلال، بعد از چند هفته کش‌وقوس و حاشیه، سرانجام با وساطت برخی بزرگان فوتبال، مشکلی که با باشگاه استقلال داشت را حل کرد و می‌تواند در فصل جدید برای آبی‌پوشان به میدان برود.

حسینی که در بازی فصل گذشته مقابل آلومینیوم به دلیل حواشی پیش آمده با محرومیت از سوی باشگاه استقلال روبرو شد. این موضوع باعث شد تا او در آستانه جدایی از استقلال قرار بگیرد و حتی باشگاه استقلال یک دروازه‌بان بوسنیایی را به عنوان جایگزین او جذب کند.

با این حال، در روزهای اخیر با وساطت برخی چهره‌های سرشناس فوتبال، مشکل حسینی با باشگاه استقلال حل شد و او مجوز بازی در فصل جدید را دریافت کرد. این خبر خوش برای هواداران استقلال که دل‌شان برای بازی‌های کاپیتان محبوبشان تنگ شده بود، یک اتفاق بسیار مسرت‌بخش بود.

حالا حسینی با انگیزه‌ای بیش از پیش آماده است تا در کنار سایر بازیکنان استقلال، برای موفقیت این تیم در فصل جدید تلاش کند. بازگشت او به دروازه استقلال، بدون شک می‌تواند خیال هواداران این تیم را از بابت دروازه راحت کند و امیدها را برای کسب جام در فصل جدید افزایش دهد.

باید منتظر ماند و دید که حسینی در فصل جدید چه عملکردی خواهد داشت. آیا او می‌تواند بار دیگر با درخشش خود، به استقلال برای رسیدن به اهدافش کمک کند؟