معاون بهره برداری و دیسپاچینگ برق پایتخت از آماده باش و حضور میدانی ۲۵۰ نیروی عملیاتی این شرکت طی دو روز پایانی هفته با هدف اطمینان از تامین برق حوزه های امتحانی و آسایش و آرامش خاطر داوطلبان کنکور خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از وزارت نیرو، علیرضا رضایی با اشاره به عبور مصرف برق از رکورد ثبت شده در تاریخ صنعت برق کشور گفت: علیرغم شرایط فعلی، شبکه برق شهر تهران پایدار است و اگرچه با افزایش دمای هوا و مصرف برق، نرخ وقوع حوادث شبکه نیز به صورت طبیعی افزایش می‌یابد، اما تمامی بخش‌های عملیاتی و نظارتی این شرکت در تلاشند تا کوچک ترین اختلالی در تامین برق مورد نیاز هموطنان ایجاد نشود.

وی همچنین از آماده باش و حضور میدانی ۲۵۰ نیروی عملیاتی این شرکت در سطح شهر و محل حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری طی دو روز پایانی هفته خبر داد و گفت: با استقرار ۴۰ خودروی مجهز در مراکز آزمون، تلاش خواهیم کرد تا آرامش و آسایش داوطلبان کنکور سراسری و خانواده‌های آنان در ۲۸ مرکز برگزاری آزمون تامین شود.

“رضایی” از تهرانی‌ها درخواست کرد با هدف همراهی در حفظ پایداری شبکه به ویژه در ایام برگزاری امتحانات کنکور سراسری، حداکثر صرفه‌جویی را در مصرف برق به عمل آورده و اکیدا از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ استفاده نکنند.