مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: تعداد تشکل‌های ایثارگری به ۳۲۲ تشکل افزایش پیدا کرده است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایثار، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامی‌داشت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانشان و خیرمقدم به بانوان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر، گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر حلقه اتصال با مردم جامعه هستند و ۳۲ تشکل بانوان با فعالیت‌های ارزشمند به گونه زینبی عمل می‌کنند.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بررسی وصایای شهدا نشان می‌دهد که شهدا در حدود ۹۳ هزار وصیت‌نامه تاکید بر حجاب داشته‌اند که تاکید شهدای معزز بر این موضوع حاکی از اهمیت موضوع حجاب است.

نریمانی با ارائه آماری از بانوان شهید، ایثارگر و آزاده در کشور که حدود ۱۷ هزار نفر هستند، گفت: در طرح تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ۱۳۰ تشکل به ۳۲۲ تشکل افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تشکل‌های ما ارتباط خوبی با جامعه دارند و در غالب هیئت اندیشه‌ورز فعالیت می‌کنند. این برنامه مد نظر است که هیئت‌های اندیشه‌ورز شکل بگیرد تا در جامعه تاثیرگذار باشند. به یقین با نقش‌آفرینی و مشارکت بخشی جامعه ایثارگری و تشکل‌های شاهد و ایثارگر شاهد اثربخشی بیشتر این گروه‌ها در جامعه خواهیم بود.