معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص پرونده بیرانوند و ماجرای جدایی این دروازه‌بان از جمع سرخ‌ها ارائه کرد.

به گزارش جارچی اخبار، هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف پرونده علیرضا بیرانوند گفت: جلسه رسیدگی به شکوائیه بیرانوند و باشگاه پرسپولیس برگزار و طرفین توضیحاتی را ارائه کردند. ما تمام اسناد و مدارک پرداختی‌ها را نیز به کمیته تعیین وضعیت ارائه و قرار است روز یکشنبه هفته آینده نیز مدارکی از سوی ۲ طرف به این کمیته تحویل داده شود.

وی ادامه داد: برای غرامت و انتخاب جانشین دروازه‌بانی در حد بیرانوند باید محاسبه شود که پرسپولیس چه میزان هزینه خواهد کرد و این همان ملاک تعیین غرامت برای ما است.

هدایتی با اشاره به زمان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس گفت: در قانون اعلام شده که ۱۵ روز پس از پایان رسمی مسابقات فوتبال باشگاهی ایران (لیگ برتر و جام حذفی) باید فسخ انجام شود. جام حذفی روز ۳۱ خرداد تمام شد اما بیرانوند روز ۳۰ خرداد فسخ کرد. البته بیرانوند حذف پرسپولیس را بهانه قرار داده و می‌گوید پایان لیگ برتر ملاک است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس این را هم افزود: اگر ملاک هم برای بیرانوند پایان لیگ برتر باشد باید بگویم که این باشگاه در تاریخ ۳۰ خرداد بدهی بیرانوند را تسویه کرده و حتی کار به ۱۵ روز بعد از پایان لیگ نرسید.

هدایتی با بیان اینکه پرونده بیرانوند مانند سایر پرونده‌ها یک پرونده عادی است عنوان کرد: ما در این پرونده تحت‌تاثیر جو سازی و احساسات قرار نخواهیم گرفت و به قول فوتبالی‌ها این بازی هم تنها سه امتیاز دارد. پرونده بیرانوند نیز مانند پرونده‌های دیگر روند عادی را سپری می‌کند.