رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده ها در طول هفته جاری و ایام تاسوعا و عاشورا گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ الی ساعت ۰۶۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محور کرج- چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ مممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال میگردد. (شمال به جنوب) همچنین از ساعت ۱۴۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌گردد و از ساعت ۲۴۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال گفت: با توجه به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک روزهای سه شنبه و شنبه تاریخ‌های ۲۶ و ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲۰۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت ترددبه مقصد چالوس انجام می‌شود. همچنین از ساعت ۱۳۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد، از ساعت ۱۵۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت۰۷۰۰ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به محدودیت قطعی برخی محورها گفت: روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱۰۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۲۰۰از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد. از ساعت ۱۴۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

وی درباره محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز همچنان ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد انواع کامیون وکامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ الی ساعت ۰۲۰۰ بامداد روز سه شنبه تاریخ¬ ۱۴۰۳/۰۴.۲۶ از رودهن به آمل و بلعکس ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهار شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ و همچنین¬ از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های پنجشنبه محدودیت تاریخ¬های ۱۴۰۳/۰۴.۲۸و ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ از محور هراز ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ الی روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. همچنین محور قدیم رشت-قزوین و بلعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۲۵و۲۶و۲۹ تیرماه ۱۴۰۳در محور فوق ممنوع است.

وی با اشاره به محور آستارا-اردبیل و بلعکس تصریح کرد: تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۲۵و۲۶و۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ در محور فوق ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محور فشم گفت: از ساعت ۱۷۰۰ الی ۲۰۰۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.