پیشکسوت استقلال در مورد خرید جدید این تیم صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار، شاهرخ بیانی در خصوص پیوستن رامین رضاییان به استقلال اظهار داشت: به نظرم خرید خوبی بود و رضاییان به درد استقلال می‌خورد. او فصل قبل از بهترین بازیکنان لیگ بود و با وجود بالا رفتن سنش هنوز کیفیت قابل توجهی دارد. استقلال بعد از مصدومیت یامگا در جناح راست نیاز به جذب یک بازیکن با کیفیت بود و گزینه‌ای بهتر از رضاییان در دسترس نبود.

وی در مورد جنجال‌های این انتقال افزود: فکر نمی‌کنم جنجال چندانی داشته باشد. هرچه زمان جلوتر می‌رود این جابجایی‌ها برای مردم عادی‌تر است. نباید گذشته او را خیلی مورد توجه قرار داد و خودش هم تمرکزش را روی بازی بگذارد و وارد حاشیه نشود تا بتواند کیفیت بالای خودش را نشان دهد.

پیشکسوت فوتبال در مورد مقایسه رضاییان با خودش و مهدی هاشمی‌نسب هم توضیح داد: این مقایسه درست نیست و نباید رضاییان و هاشمی نسب و من و سایرین را مقایسه کرد چرا که هر انتقالی ماجرای خودش را دارد. ضمن اینکه رضاییان از سپاهان به استقلال آمده است. همانطور که گفتم باید اجازه دهیم او روی فوتبالش تمرکز کند.

بیانی در پایان گفت: استقلال نباید در باد خرید رضاییان بخوابد. هنوز تیم ضعف‌های قابل توجهی دارد که باید پوشش داده شود و نیاز به جذب بازیکنان با کیفیت بیشتری داریم و امیدوارم طی روزهای آینده این اتفاق رخ دهد.