پیشکسوت استقلال معتقد است رامین رضاییان خرید مفیدی برای استقلال خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار، مجید نامجو مطلق در خصوص پیوستن رامین رضاییان به استقلال اظهار داشت: از نظر من استقلالی شدن رامین اتفاق بسیار خوبی برای استقلال تلقی می‌شود و اینکه می‌گویند سن او بالاست به نظرم در فوتبال چندان معقول به نظر نمی‌رسد چون همه می‌دانیم در این ورزش سن یک عدد است. به جای سن و سال رامین، عملکرد او را مد نظر قرار بدهیم. این بازیکن فصل قبل در سپاهان فوق العاده دونده و آماده بود. شرایطی که در تیم ملی هم داشت بنابراین می‌تواند در استقلال نیز موثر باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال هزینه بالایی برای جذب این بازیکن متحمل شده، عنوان کرد: من در جریان مبلغ قرارداد رامین نیستم ولی وقتی معتقدیم فوتبال ما حرفه‌ای است بنابراین همه چیز آن باید حرفه‌ای باشد. مبلغ دریافتی یک مسئله خصوصی میان بازیکن و باشگاه است. در فوتبال اروپا هم بارها شاهد بوده‌ایم که قرارداد برخی بازیکنان سطح اول یک تیم بنابر دلایل متعدد حتی از بازیکنان سطح دوم پایین‌تر بوده است. البته با توجه به اینکه متاسفانه در فوتبال ما فقط از نظر پرداخت مبالغ حرفه‌ای هستیم و در سایر امور معمولاً اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنیم، شاید این مسئله در استقلال حاشیه‌هایی ایجاد کند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه درخشش رامین در استقلال می‌تواند منجر به بازگشت وی به تیم ملی شود هم گفت: قطعاً در فوتبال هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست و حتماً فوتبالیست‌ها برای انتخاب تیم جدیدشان فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار می‌دهند ولی معتقدم اگر رامین همانطور که قبلاً دیدیم آماده باشد، می‌تواند در استقلال بدرخشد و استقلال برایش حکم سکوی پرتاب به جام جهانی ۲۰۲۶ را داشته باشد.