یک فعال سیاسی گفت: با اعضای شورای راهبری صحبت کردم که یکی از کردها را به عنوان عضو شورا منصوب کنند بر این اساس آقای رئوف قادری به این ترکیب اضافه شد در میان عزیزان بلوچ هم فکر می کنم یا آقای معین الدین سعیدی یا محمد سعید اربابی در این ترکیب قرار بگیرند.

به گزارش جارچی اخبار، جلال جلالی زاده، در مورد اضافه شدن یک کرد به ترکیب شورای راهبردی دولت چهاردهم عنوان کرد: اهل سنت از حامیان اصلی آقای پزشکیان در انتخابات بود که رای قابل توجهی به او دادند مخصوصا در دوم آرای اهل سنت دو برابر شد.

وی افزود: اعتراض اهل سنت و مردم کرد این بود که چرا نمودی از اهل سنت در شورای راهبری نیست. البته از کردها، اهل سنت و بلوچ‌ها در کارگروه ها هستند اما انتظار این بود که در شورای راهبردی هم افرادی از این طیف را معرفی کنند تا جدا از کارگروه ها به آقای پزشکیان نظر دهند.

این فعال سیاسی گفت: اخیرا در همین رابطه آقای رمضان زاده اعتراض کرد من هم با اعضای شورای راهبری صحبت کردم که یکی از کردها را به عنوان عضو شورا منصوب کنند بر این اساس آقای رئوف قادری به این ترکیب اضافه شد در میان عزیزان بلوچ هم فکر می کنم یا آقای معین الدین سعیدی یا محمد سعید اربابی در این ترکیب قرار بگیرند.