پیشکسوت پرسپولیس نسبت به نقل و انتقالات این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش جارچی اخبار، مرتضی کرمانی مقدم در خصوص حضور خوان گاریدو به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: من شناختی از این مربی نداشتم اما بعدا مشخص شد کارنامه متوسطی داشته و در لیگ اسپانیا فعالیت کرده که مربی ای که در اسپانیا فعال است قطعا عملکرد خوبی داشته که در این لیگ مشغول بوده است.

وی افزود: به هر حال پرسپولیس در حال حاضر یک اسکلت مخصوص دارد که این بازیکن ها چند سال است در کنار یکدیگرند و قهرمان می شوند. به نظرم اگر همین الان هم یک مربی متوسط به پرسپولیس بیاید این بازیکن ها آنقدر هماهنگی دارند و یکدست هستند که قهرمانی را تکرار کنند. حالا باید منتظر ماند تا این مربی بیاید و مدتی کار کند تا مشخص شود تفکراتش چیست و عملکردش چگونه است.

او در واکنش به جدایی چند بازیکن کلیدی تیم گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و این بازیکنان هستند که می آیند و می روند اما این اسم پرسپولیس است که همیشه بزرگ است. حالا چند بازیکن می روند و می آیند که مهم این است جایگزین های خوب برایشان جذب شود. به نظرم با دو سه جابجایی پرسپولیس لطمه خاصی نمی خورد و اسم این تیم همیشه بزرگ است.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره حواشی جدایی علیرضا بیرانوند و صحبت های او علیه هواداران باشگاه گفت: بیرانوند پارسال هم همین کار را کرد و دوباره برگشت. به نظرم بازیکنان باید بدانند چه پیراهنی را می پوشند، بدانند پرسپولیس چه تیم بزرگی است و بدانند با هوادار چطور برخورد کنند. نه اینکه هر وقت دلشان خواست بگویند می رویم و بعد مبلغ قرارداد افزایش یابد و برگردند. من به عنوان یک پیشکسوت اصلا راضی نبودم که او برگردد چون این بی احترامی به باشگاه، پیراهن باشگاه و هواداران است و همان بهتر که جدا شد. حقیقتا او سال قبل عملکرد خوبی هم نداشت. هم آسیب دیدگی داشت هم گل های بدی خورد و به نظرم پرسپولیس به یک چهره جدید در دروازه نیاز داشت.