پیشکسوت استقلال شرایط این تیم در نقل و انتقالات را تشریح کرد.

به گزارش جارچی اخبار، مهدی فنونی‌زاده در در رابطه با عملکرد استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال فصل قبل لیگ را در نقل و انتقالات باخت و با عملکرد منفعل خودش راه قهرمانی را به روی خودش بست و این نگرانی برای هواداران وجود داشت که اتفاقات فصل قبل تکرار شود. اوایل شرایط کمی نگران کننده بود ولی در ادامه اتفاقات خوبی رقم خورد و استقلال چند خرید خوب داشت. با این حال هنوز کافی نیست و در چند پست خصوصاً در خط هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن وجود دارد.

وی افزود: استقلال فصل گذشته در خط هافبک و حمله ضعف داشت و از این دو ناحیه ضربه هم خورد و امسال باید این ضعف برطرف شود. نیاز به دو هافبک خلاق و طراح داریم که در لحظه ها باعث شوند نتیجه تغییر پیدا کند. در خط حمله هم نیاز به بازیکن تمام کننده داریم تا مشکل گل زنی در استقلال برطرف شود.

پیشکسوت استقلال در مورد جذب رامین رضاییان هم گفت: رضاییان خرید خوبی است و اگر به دور از حاشیه تمرکزش روی مسائل فنی باشد و اجازه ندهد حواشی روی فوتبالش سایه بیاندازد می‌تواند عملکرد خوبی برای استقلال داشته باشد و حتی بهتر از سپاهان عمل کند. او می‌تواند با درخشش در استقلال قلعه‌نویی را مجاب کند تا بار دیگر او را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال نیاز به تقویت دارد بنابراین لازم است نکونام یک تمرین دهنده آشنا به علم روز فوتبال را به خدمت بگیرد تا عملکرد فنی تیم نسبت به فصل گذشته بهتر شود. نکونام با توجه به حضور چندین ساله‌اش در اسپانیا شناخت خوبی از مربیان اروپایی دارد و می تواند یک مربی درجه یک را به جمع کادر فنی اضافه کند.

فنونی زاده در پایان گفت: فصل گذشته استقلال می توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند اما اتفاقات و اشتباهات داوری باعث شد که دست آبی ها از گرفتن جام کوتاه بماند. این تجربه کمک زیادی به مجموعه استقلال کرده تا از همان ابتدا آبی ها شروع پر قدرت داشته تا اما و اگرها باعث نشود به قهرمانی نرسند و ضمن اینکه مسولان استقلال هم باید خواسته های کادر فنی را اجابت کنند تا استقلال بتواند در سه جام با قدرت حضور پیدا کند.