محسن سرخو گفت: آقای محجوب ارتباط خوب و تنگاتنگی با مجلس شورای اسلامی دارند و فردی هستند که از همه توان‌ها، نیروهای کارشناسی و معتدل استفاده خواهند کرد. گرایش‌های جناحی به هیچ عنوان ذهن ایشان را درگیر نخواهد کرد و ایشان برای انتخابِ نیروهای وزارتخانه معیار شایستگی را مبنا قرار می‌دهند.

به گزارش جارچی اخبار، محسن سرخو، معاون اسبق وزیر کار، با دفاع از معرفی محجوب به عنوان وزیر پیشنهادیِ کار گفت: با توجه به شاخصه‌ها و چارچوب‌هایی که از طرف دکتر پزشکیان و برخی اعضا و مسئولانِ کمیته راهبردی به عنوان ویژگیِ وزرا مطرح شده، باید بگویم که آقای محجوب گزینه‌ی بسیار خوبی برای وزارت کار و تعاون هستند.

وی ادامه داد: سوابق و دانش بالایی که ایشان در زمینه امور مربوط به وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی دارد و همچنین سال‌ها سابقه فعالیت در مجلس و خانه کارگر، سبب شده ایشان درد کارگران را خوب بشناسند و با مسائل و مشکلاتِ جامعه‌ی هدفِ وزارت کار آشنا باشد.

سرخو بیان کرد: آقای محجوب فراز و فرودهای سال‌های طولانیِ این وزارتخانه را دیده‌اند، مشکلاتِ آن را می‌شناسند و برای حلِ این مشکلات به راهکارهای کارساز واقفند. ایشان مدیران قدیمی و با تجربه این دستگاه را می‌شناسند و با زیرمجموعه‌های این دستگاه و عملکرد آن‌ها آشناییِ کامل دارند.

معاون اسبق وزیر کار گفت: آقای محجوب در مجلس رئیس فراکسیون کارگری بودند. در یک دوره هم در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد سمت ریاست هیئت تحقیق و تفحص از این وزارتخانه را برعهده داشتند. همواره ارتباط نزدیکی با حوزه‌های مختلف این وزارتخانه داشته‌اند، لذا از نظر آشنایی به کار تقریبا هیچ فردی مشابه ایشان نیست و هیچکس به اندازه‌ی ایشان صلاحیتِ پست وزارت کار را ندارد.

رئیس اسبق سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ایشان در تمام سال‌های فعالیتشان اشتهار به پاک دستی داشته‌اند و به اینکه ضد هرگونه فساد و رانت هستند مشهورند. به نظر من که سال‌ها سابقه فعالیت اجرایی در این وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی داشته‌ام، مناسب‌ترین فرد برای پیشبرد اهدافِ دولت، آقای محجوب هستند.

سرخو تأکید کرد: همه‌ی ما می‌خواهیم آقای پزشکیان به وعده‌هایی که برای حمایت از محرومان و بی‌صدایان دادند، عمل کنند و در این راه موفق شوند و بعد از یک دوره ۴ ساله، کارنامه درخشانی ارائه دهند. در این راستا تأکید و پیشنهادم این است که آقای محجوب به عنوان بهترین گزینه برای وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی تعیین شوند.

وی بیان کرد: ایشان با توجه به سوابق پارلمانیِ خود، ارتباط خوب و تنگاتنگی با مجلس شورای اسلامی دارند و فردی هستند که از همه توان‌ها، نیروهای کارشناسی و معتدل استفاده خواهند کرد. گرایش‌های جناحی به هیچ عنوان ذهن ایشان را درگیر نخواهد کرد و ایشان برای انتخابِ نیروهای وزارتخانه معیار شایستگی را مبنا قرار می‌دهند. ایشان در کار خود بسیار موفق و توانمند ظاهر خواهند شد.