همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان های نیروهای مسلح اختصاص یافتند

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند برابر تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح تعیین تکلیف شدند و از یکم مرداد ۱۴۰۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر تفاهم صورت گرفته همه مشمولانی که در سال‌های گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مرداد ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.

با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان های نیروهای مسلح، از یکم مرداد ۱۴۰۳ این افراد به عنوان کارکنان وظیفه نیروهای مسلح محسوب می‌شوند.

بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی، از این پس هرگونه فعالیت ورزشی افراد یادشده با هماهنگی یگان خدمتی و برابر تدابیر تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.