مدافع ۳۳ ساله اهل ساحل عاج که باشگاه استقلال خوزستان به طور رسمی از وی رونمایی کرده بود، با انتشار پیامی در فضای مجازی این انتقال را «خبر جعلی» خوانده است

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان تحت هدایت سیروس پورموسوی توانست در لیگ بیست‌وسوم با ثبت ۶ برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ شکست و کسب ۲۸ امتیاز در لیگ برتر بماند.

پس از اتمام لیگ پورموسوی از سمت خود استعفا کرد و مدیران باشگاه استقلال خوزستان میودراگ بوژوویچ را جایگزین وی کردند.

در حال‌حاضر مدیران آبی‌های خوزستان به دنبال جذب بازیکنان مدنظر سرمربی جدید تیم هستند و در این چند روزه بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. دیروز این باشگاه به طور رسمی اعلام کرد که با کوین بولی، مدافع ساحل عاجی به توافق رسیده و با این بازیکن ۳۳ ساله قرارداد امضا کرده است و این بازیکن در لیگ بیست‌‍وچهارم با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه به میدان خواهد رفت.

با این حال، حساب کاربری بولی در اینستاگرام با انتشار پیامی عجیب و جنجالی و بازنشر تصویری که باشگاه استقلال خوزستان برای خوشآمدگویی به وی منتشر کرده بود، نوشت: «در حال مذاکره؛ خبر جعلی»!

گفته می‌شود که مدیر برنامه این بازیکن به‌رغم امضای قرارداد با استقلال، قصد افزایش مبلغ توافق را دارد!

اگر این بازیکن در روزهای آینده به تیم اضافه نشود مدیران استقلال خوزستان می‌توانند از وی شکایت کنند. بولی سابقه بازی در تیم‌های فارول کنستانتسا و بوتوشانی رومانی و صامسون‌اسپور ترکیه را در کارنامه دارد.