رییس جمهور منتخب با اشاره به تلاش ورزشکاران اعزامی به المپیک برای افتخارآفرینی، گفت: بنده نیز صادقانه و بدون هیچ منتی هر تلاشی برای حمایت و کمک به شما انجام خواهم داد.

به گزارش جارچی اخبار، مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب ظهر امروز (پنجشنبه ۴ مرداد ماه) با حضور در کمپ تیم ملی کشتی کشور اعزامی به المپیک  ضمن خداقوت به تمامی ورزشکاران، گفت: کشتی گیران  و کسانی که در مسیر ورزش قدم می‌گذارند به عنوان قهرمان کشور شناخته می شوند.

پزشکیان با بیان اینکه قهرمان با نماد  آزادگی و پهلوانی شناخته می‌شود، افزود: بیشتر افتخارات ورزشی کشور در حوزه کشتی بوده است و هنوز مرحوم تختی با روحیه مردانگی، آزادگی، انسانیت و شرافت به عنوان یک الگوی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شود که چنین افرادی مایه غرور و افتخار کشور هستند.

رییس جمهور منتخب خطاب به اعضای تیم ملی کشتی، ادامه داد: شما افتخارآفرینان کشور هستید و اینکه تمام تلاش خود را در این مسیر انجام دهید، بسیار ارزشمند است، اما نتیجه دست خداست.

وی افزود: در حال حاضر مهم این است که شما تلاش خود را انجام داده اید و در این راه کم نگذاشته اید و هرچه اتفاق بیفتد، مایه افتخار کشور است و ان شاء الله به جوانان کشور نیز کمک کنید که مسیر آزادگی، شرافت و مردانگی را طی کنند.

وی با اشاره به شکست تیم ملی آلمان در یکی از فینال‌ها، افزود: علیرغم این شکست همه این تیم را مورد تشویق قرار دادند، چراکه این تیم تمام تلاش خود را کرده بود.

پزشکیان با اشاره به اینکه در ورزش امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد، ادامه داد: تلاش شما قابل قدردانی است و قطعا افتخارآفرین خواهد بود بنده نیز صادقانه و بدون هیچ منتی هر تلاشی برای حمایت و کمک به شما انجام خواهم داد.

در پایان این دیدار، نماد فدراسیون کشتی از سوی حسن یزدانی و محمدهادی ساروی به رییس جمهور منتخب تقدیم شد.