معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: نگاه تخصصی به امور مختلف باید در جامعه حاکم و نهادینه شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، امیر تقی زاده روز پنجشنبه در نخستین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان استان با بررسی ظرفیت بالقوه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده و اهمیت آموزش های لازم برای خانواده ها، برگزاری دوره های فن بیان و سخنرانی را برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده باید بتوانند به طور موثر و قانع کننده با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: این مهارت به آنها کمک می کند تا اطلاعات و آموزش های خود را به خوبی به دیگران انتقال دهند و به سوالات و نگرانی های مخاطبان خود پاسخ دهند.
تقی زاده با اشاره به اینکه تسلط بر فن بیان برای فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده بسیار ضروری است، افزود: دوره های مختلف آموزشی ویژه مدیران مراکز مشاوره، تربیت راهنما ازدواج، مدرسین ازدواج خانواده برگزار کردیم و دوره فن بیان و سخنرانی نیز اولین دوره توانمند سازی برای این گروه است که به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه صحبت کردن یک فن است و گوش دادن چیزی فراتر از آن است، ادامه داد: در گذشته ما دوره هایی را در شهرستان‌های مختلف برگزار می کردیم که مستلزم زمان و هزینه و نیرو بود، به همین جهت با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز اقدام به برگزاری این جلسات به طور متمرکز در شهر تبریز کردیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت تخصص گرایی و نقش آن در توسعه جامعه، گفت: اصل مهم تخصص گرایی است از این رو نیز معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در راستای توانمند سازی افراد با استعداد جامعه کرده است.
نخستین دوره آموزشی فن بیان و سخنرانی ویژه توانمندسازی فراگیران تربیت راهنمای خانواده و مدرسین ازدواج و خانواده، به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با حضور، مهدی سمساری و سید داوود قریشی، از اساتید حوزه فن بیان و زبان بدن در سالن بعثت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.