مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور با شرکت ۱۲ تیم از استان‌های مختلف در زمین والیبال ساحلی پارک یادگاران مراغه آغاز شد.

به گزارش جارچی اخبار،مسئول اداره ورزش شهرداری مراغه روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم از مازندران، تهران، ۲ تیم از تبریز، گلستان، سه تیم از مراغه، شاهرود، بناب، شبستر و ملکان رقابت می‌کنند.

«فرهد آقایی» با بیان اینکه مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور برای دومین‌بار در مراغه برگزار می‌شود، افزود: در نخستین دیدارها از این مسابقات، تیم الف شهرداری مراغه به مصاف تیم «دلپذیر» رفت و ملکان با فولاد صنعت بناب در حال رقابت است.

به گفته وی این ۱۲ تیم در قالب چهار گروه سه تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و چهار تیم راه‌یافته به دور بعدی، مسابقات را پس از قرعه‌کشی مجدد به صورت حذفی ادامه می‌دهند.

رییس فدراسیون والیبال به مراغه سفر می‌کند

مسئول اداره ورزش شهرداری مراغه با اشاره به اینکه مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور طی امروز و فردا برگزار می‌شود، اضافه کرد: «سید میلاد تقوی» رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی همراه با «غلامرضا بحریه» رییس کمیته والیبال ساحلی و «مهدی احمدی‌آذر» مشاور فدراسیون هم فردا به مراغه سفر می‌کنند.

مسئول اداره ورزش شهرداری مراغه: سفر رییس فدراسیون به مراغه با امضای تفاهم‌نامه همکاری همراه است

به گفته «آقایی» در این سفر تفاهم‌نامه‌ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی در مراغه بین فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی و شهرداری مراغه امضا می‌شود.

وی این را هم بیان کرد که زمین والیبال ساحلی مراغه که در حاشیه رودخانه دایمی صوفی‌چای و پارک یادگاران قرار دارد، اخیرا به همت شهرداری استانداردسازی شد.

وی ادامه داد: این زمین اکنون با برخورداری از ماسه استاندارد، ابعاد متناسب و روشنایی، محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی است.

زمین والیبال ساحلی مراغه پیش از این از ماسه استاندارد، ابعاد متناسب و روشنایی برخوردار نبود و امسال استانداردسازی شد

مراغه در دامنه جنوبی کوه سهند قرار دارد و آب و هوای مطبوع و طبیعت منحصربفرد این شهرستان، ظرفیت بی‌بدیلی برای فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی از جمله کانوپولو، پاراگلایدر، صخره‌نوری، دوچرخه‌سواری کوهستان، موتورسواری و غیره فراهم کرده است.