در پی بیکاری موقت حدود ۱۶۰ نفر از کارگران‌ «ام دی اف آریاک کیمیای» خوانسار در استان خوزستان، یک منبع کارگری از بازگشت به کار کارگران و آغاز فعالیت کارخانه خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، یک منبع کارگری در شهرستان کرخه به ایلنا گفت: از گذشته (یکشنبه ۷ مرداد ماه) به دنبال جلسه‌ای که از سوی برخی مسئولان استانی و شهرستانی در خوزستان برگزار شد، ۱۶۰ کارگر «ام دی اف آریاک» که اخیرا به دنبال برخی مشکلات تولید بیکار شده بودند، به کارشان بازگشتند.

یکی از کارگران شاغل در‌ «ام دی اف آریاک» دلیل تعدیل ۱۶۰کارگر این واحد تولیدی را اختلالات برق و به دنبال آن قطعی برق کارخانه عنوان کرد و در ادامه گفت: خوشبختانه با همت کارگران و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات این کارخانه با تامین برق مرتفع و با از سرگیری تولید، همه ۱۶۰کارگر که دارای سوابق ۱۰ تا ۱۵ سال بودند، به کارشان بازگشتند.

او گفت: در صورت تداوم قطعی برق، خسارت غیرقابل جبرانی به کارخانه و در نهایت اشتغال کارگران وارد می‌شد.

به ادعای وی؛ این تعدیل‌ها در حالی انجام شده بود که کارگران در پیگیری وضعیت اشتغال به کار خود مقابل کارخانه و ساختمان نهاد‌های دولتی حضور یافته بودند.

شرکت‌ام دی اف آریاک کیمیای خوانسار، با اشتغال حدود ۱۶۰کارگر، یکی از تولیدکنندگان‌ام دی اف و انواع چسب گرانول در شهرستان کرخه استان خوزستان است.