سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران جزییات حریق در انبار سه هزار متری در اتوبان فتح را اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آخرین جزییات حادثه آتش‌سوزی در انبار بزرگ کالا در جاده قدیم کرج گفت: در ساعت ۰۷:۱۶ بامداد در خیابان فتح یا جاده قدیم کرج، خیابان ۵۲ یک مورد حادثه حریق گسترده در انبار کالا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: مدیران سازمان آتش‌نشانی و شهرداری تهران در حال حاضر در محل حادثه حضور دارند. محل آتش‌سوزی یک انبار بزرگ به وسعت بیش از سه هزار متر مربع است. براثر شدت حرارت سقف‌های این سوله خوابیده و شعله‌ها همچنان در حال زبانه کشیدن است و دود بسیار غلیظی از فواصل دور قابل مشاهده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این انبار یک انبار بزرگ کالا است و همه نوع کالا در آن وجود دارد و انفجار اسپرها بر شدت آتش اضافه می‌کند. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات نفوذ به داخل را آغاز کرده‌اند و آتش تحت کنترل است. خوشبختانه تا این لحظه مصدوم و تلفات جانی گزارش نشده است و در حال بررسی هستیم چراکه اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.

۲ اتوبوس آمبولانس و ۶ آمبولانس در محل آتش‌سوزی

در همین رابطه محمد اسماعیل توکلی، رییس اورژانس استان تهران گفت: کارشناسان اورژانس استان تهران با ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ دستگاه آمبولانس در محل آتش‌سوزی  کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص حضور دارند.

وی ادامه داد: تا این لحظه این حادثه یک مصدوم داشته که بعد از اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.