بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف و کفش، صنایع و محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و ملزومات وابسته آن در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش جارچی اخبار، این نمایشگاه از امروز چهارشنبه دهم تا سیزدهم مرداد ماه امسال با حضور فعالان و علاقه مندان به این صنعت در سالن های امیرکبیر پروین اعتصامی برپا شده است.

در این نمایشگاه فعالان صنعت کیف و کفش از استان های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، همدان، قم و اردبیل و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا شرکت دارند.

این نمایشگاه در زمینه های انواع کیف و کفش، پوست و چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرم سازی و شیمیایی، رنگ مربوط به صنایع چرم، تولید زیره و رویه کفش، یراق آلات، مواد اولیه، ماشین آلات کیف و کفش، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی، برش لیزر، چسب های صنعتی و تخصصی، چرم مصنوعی، کمربند، قالبسازی، تزریق سیستم پی یو و نشریات تخصصی گشایش یافته است.

فعالان و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش بین المللی صنعت کفش کشور با حضور میهمانانی از ۹ کشور و مسوولان کشوری در حوزه صنعت کفش برگزار می شود.

در این همایش زنجیره تولید و راهکارهای صادرات تولیدات این صنعت بررسی و تمبر ملی صنعت کفش کشور رونمایی می شود.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.