سیدبندی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و تیم فوتبال تراکتور تبریز نماینده ایران در این لیگ در سید (گروه) ۲ این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش جارچی اخبار،  لیگ باشگاهی در قاره آسیا در فصل پیش رو در سه سطح نخبگان، قهرمانان و چلنج لیگ برگزار می شود که تراکتور تبریز با توجه به کسب عنوان چهارمی در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

تراکتور ایران در این رقابت ها با تیم های شارجه امارات، نسف قارشی ازبکستان و نیروی هوایی عراق در سید ۲ قرار گرفته است.

۲ بازنده پلی‌آف لیگ نخبگان، التعاون عربستان و الوکره قطر در سید یک، الحسین اردن، استقلال تاجیکستان، موهان باگان هند و الخالدیه بحرین در سید سه و الوحدات اردن، روشن تاجیکستان و ۲ تیم صعودکننده از پلی‌آف در سید چهار این لیگ قرار دارند.

در لیگ نخبگان نیز ۲ تیم پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر ایران در فصل قبل و استقلال، نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر به طور مستقیم حضور دارند و سپاهان برای راهیابی به این لیگ باید به مصاف شباب الاهلی امارات برود و در صورت برتری باید به مصاف الغرافه برود و برنده این دیدار به لیگ نخبگان راه می‌یابد و بازنده راهی سید یک لیگ قهرمانان خواهد شد.

تیم فوتبال تراکتور از ششم مرداد در اردوی آمادگی ترکیه به سر می برد و ۲۶ مرداد در هفته آغازین رقابت های لیگ بیست و چهارم در رفسنجان به مصاف مس این شهر می رود.