سرپرست باشگاه تراکتور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تیم کاملی را روانه مسابقات کنیم، گفت: معتقدیم تیمی می‌تواند در سه جبهه بجنگد که نیمکت قوی داشته باشد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم، اظهار داشت: باشگاه در نقل و انتقالات با چهار بازیکن قرارداد رسمی منعقد کرده و یک بازیکن در پست هافبک نیز مدنظرمان است که پس از طی روند قانونی مربوط به انعقاد قرارداد، رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات مبتنی بر درخواست‌های سرمربی تیم است، بیان کرد: آقای اسکوچیچ و همکارانش به صورت شبانه‌روزی در راستای رفع نواقص تیم، فیلم بازی و رزومه گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و نفر مدنظرشان را به باشگاه معرفی می‌کنند.

وی در خصوص « میلاد کُر» گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و قرار بود در تمرینات شرکت کند که او فقط در یکی از جلسات تمرینی حضور یافت. می‌خواهد برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به یک تیم نظامی ملحق شود.

مظفری‌زاده درباره حضور بازیکنان رده‌های پایه در تمرینات تیم بزرگسالان، توضیح داد: سه بازیکن از رده‌های پایه در دور اول تمرینات آماده‌سازی تیم حضور داشتند که یکی از آن‌ها به اردوی ترکیه اعزام شده است.

وی گفت: با این حال هنوز قرارداد رسمی با هیچ بازیکن جدیدی در رده‌های پایه منعقد نشده و آقای اسکوچیچ در این خصوص تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. البته با بازیکنان مستعد تیم‌های پایه خودمان قرارداد حرفه‌ای بلند مدت منعقد شده و در ادامه از آنان استفاده خواهد شد.

وی درباره شرایط اردوی تراکتور، با اشاره به اینکه اردوی تیم در کمپ پنج ستاره «چام» واقع در آنکارا آغاز شده است، گفت: شرایط آب و هوایی و امکانات سخت افزاری بسیار خوبی در این کمپ وجود دارد و می‌توان گفت بهترین شرایط برای آماده‌سازی تیم به دور از هیاهو و حواشی فراهم شده است.

مظفری‌زاده با اشاره به اینکه نظرات هواداران در پیج رسمی باشگاه را می‌بینم و به دغدغه‌ آنان واقف هستم. گفت: ما هم سعی می‌کنیم تیم کامل و یکدستی را راهی مسابقات کنیم تا باعث خوشحالی هواداران شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مسوولان و بازدید برای رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) ، گفت: روند آماده‌سازی ورزشگاه و امور مربوط به سازماندهی کانون هواداران را پبگیری کنیم تا با آمادگی کامل از تمامی جهات وارد مسابقات شویم.

تیم تراکتور تبریز در فصل بیست و سوم، با کسب ۵۴ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت و به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.