پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  مرتضی فنونی زاده در خصوص اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار کرد: تیم پرسپولیس با توجه به اینکه قرار بود به هلند برود و به دلیل نقص در کمبود بازیکن منتفی شد، اما برای بازیکنان، هلند خیلی بهتر است تا ترکیه، البته ترکیه هم بد نیست. ما یک زمانی نه اردو داشتیم نه چیز دیگری ولی جام ها را درو می کردیم، هم ما و هم تیم استقلال.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات هم گفت: سه چهار نفر از ما جدا شدند و من از آن ها تشکر می کنم، البته آنهایی هم که می خواهند جذب شوند می توانند از امیدهای ما باشند. من فکر میکنم آقای گاریدو به پایه‌ها توجه کند. امیدهای ما بسیار با استعداد هستند و گاریدو می‌تواند از وجود آنها استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: دو – سه بازیکن جذب شده اند که دو تای آن ها بازیکنان خودمان بودند. هم احمدزاده و هم سیامک نعمتی که از بازیکنان خوب ما بود. خریدهای ما بالای ۳۰ سال دارند که البته گفته بودند یک ساله قرارداد ببندند ولی خوب تصحیح کردند. الان فوتبالیست های قابل می توانند تا ۳۵ سالگی هم بازی کنند. الان هم گمانه زنی است که بازیکن خارجی بخرند.

فنونی زاده در ادامه گفت: من یک خواهش از درویش دارم با توجه به اینکه فصل نزدیک است و همه فکرها معطوف به سپاهان و تراکتور است و با توجه به اینکه پرسپولیس ۸۰، ۷۰ درصد شاکله خود را حفظ کرده است آقای درویش فقط باید فکرش را معطوف به لیگ نخبگان آسیا بکند.

وی افزود: من از آقای درویش تقاضا دارم گلر تیم ملی ازبکستان را جذب کند و ازبک ها دو نفر می شوند و در کنار هم راحت خواهند بود. دروازه بان ۵۰ درصد تیم است، من یک زمانی می گفتم بیرانوند ۵۰در صد تیم است و اگر ایشان نبود ما ششم هم نمی شدیم و الان هم رفته تراکتور برایش آرزوی موفقیت می کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقال رامین رضاییان به استقلال هم گفت: سالی که استقلال با مجیدی قهرمان شد من با مهدی فنونی زاده به تلویزیون رفتم و ترکیب منتخب فصل را چیدیم و من رامین را در ترکیب گذاشتم چون در پرسپولیس بود و آقا مهدی، صادق محرمی را گذاشت، ولی اینکه از این خانواده بخواهی بروی یک خانواده دیگر می شوی خدابیامرز علی انصاریان. انصاریان همیشه می گفت من بزرگترین اشتباه زندگیم رفتن به تیم استقلال بود. چون رقیب سنتی ماست و من امیدوارم هر دو تیم خوب باشند تا تیم ملی ما خوب باشد.