ناظر فدراسیون جهانی اسکی از کشور ترکیه گفت: سطح مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی در تبریز، بسیار عالی و کیفیت برگزاری در سطح جهانی بود که جای قدردانی از مسئولان برگزاری این مسابقات دارد.

به گزارش جارچی اخبار، «ازکان کویونجی» در حاشیه مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله نخست این مسابقات با کیفیت عالی به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه در سطح دنیا است، اظهار کرد: این رشته در فصل زمستان نیز برگزار می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد که با توجه به شرایط آب و هوایی تبریز می‌توان مسابقات را در فصل زمستان نیز در این شهر برگزار کرد.

کویونجی گفت: تبریز ظرفیت بالایی در رشته ورزشی رولر اسکی دارد که امیدواریم از این ظرفیت استفاده کند.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران و مربیان حاضر در مسابقات، گفت: هرچه که از دستم بربیاید برای برقراری ارتباط بیشتر بین ایران و ترکیه برای گسترش این رشته در ایران انجام می‌دهم و امیدوارم شاهد توسعه ورزش رولر اسکی در این کشور باشیم.

مسابقات بین المللی رولر اسکی به مدت ۲ روز در با شرکت ۵۵ اسکیت باز کشور از ۱۲ استان برای راهیابی به مسابقات آسیایی تایلند در تفرجگاه تاریخی باغشمال تبریز برگزار شد.