بعد از درخشش در ۳ بازی اخیر اینتر در تور پیش‌فصل، مهدی طارمی دچار آسیب‌دیدگی شده و فعلاً شانس حضور در تمرینات تیم ایتالیایی را از دست داده است.

به گزارش جارچی اخبار، مهدی طارمی که در انتقالی جذاب و پرماجرا از پورتو پرتغال به اینتر ایتالیا پیوست، ستاره بی‌چون‌وچرای اینتری‌ها در تور پیش‌فصل محسوب می‌شود. پیش از آنکه ستاره‌هایی مانند مارکوس تورام و لائوتارو مارتینس به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی اضافه شوند، طارمی توانسته نقش اول را در خط حمله نراتزوری ایفا کند و عملکرد درخشان او در ۳ بازی اخیر اینتر در تور پیش‌فصل، بیش از پیش توجهات را به سوی ستاره ایرانی جلب کرده و او در حال حاضر در کانون توجهات قرار دارد.

طارمی و حسرت ثبت یک رکورد ویژه!

اینتر در ۳ بازی دوستانه اخیر خود برابر تیم‌های لوگانو، پرگولتسه و لاس‌پالماس به میدان رفته که مهدی طارمی توانسته ۵ گل در این ۳ مسابقه به‌ثمر برساند. حالا در شرایطی‌که اینتری‌ها خود را برای انجام چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل آماده می‌کنند و فرداشب (جمعه) باید به مصاف پیسا بروند، باشگاه ایتالیایی خبر مصدومیت ستاره ایرانی‌اش را رسانه کرد تا بعد از ۳ بازی پیاپی حضور در ترکیب اینتر، مهدی طارمی جایی در فهرست این تیم برابر پیسا نداشته باشد!

وضعیت نامعلوم مهدی برای دوئل با الاتحاد و چلسی

باشگاه اینتر با اعلام خبر مصدومیت مهدی طارمی توضیح داد: «مهدی طارمی از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است. طارمی دیدار تدارکاتی فردا شب اینتر مقابل پیسا را از دست خواهد داد و قرار است هفته آینده وضعیتش مورد بررسی قرار بگیرد». اینتری‌ها بعد از جدال با پیسا، ۲ بازی دوستانه با تیم‌های الاتحاد عربستان و چلسی هم خواهند داشت که اینزاگی امیدوار است شدت مصدومیت طارمی زیاد نباشد و ستاره ایرانی بتواند در دیدارهای بعدی برای تیم ایتالیایی به میدان برود.

خوش‌وبش مربی تیم ملی ایران در اردوی اینتر

مهدی طارمی در شرایطی در تور پیش‌فصل اینتر آسیب‌دیده و شانس حضور در مسابقه فرداشب را از دست داده است که او امروز یک میهمان ویژه داشت؛ آنتونیو مانیکونه. مربی تیم ملی ایران و بازیکن سابق اینتر در آستانه فیفادی ماه سپتامبر در شرایطی در اردوی شاگردان سیمونه اینزاگی حضور یافت که شرایط ستاره ایرانی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و ضمن دیدار با سرمربی اینتر، پیرامون آخرین وضعیت مهدی طارمی با سیمونه اینزاگی به گفت‌وگو پرداخت.