دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: مسعود پزشکیان با شعار بسط عدالت و دستگیری از محرومان وارد این عرصه شد و در دیداری که با کارگران و بازنشستگان در تهران داشت، بر انتخاب یک فرد اصلح و دغدغه‌مند به عنوان وزیر کار تاکید کرد، حالا انتظار داریم این وعده‌ها محقق شود.

به گزارش جارچی اخبار، «سعید مصطفی‌نژاد»، در ارتباط با تصدی پُست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت پزشکیان گفت: علیرضا محجوب بهترین گزینه ممکن برای این پُست است؛ با توجه به سوابق آقای محجوب که عملکرد ایشان برای جامعه کارگری مبرهن و اثبات شده است، بهترین گزینه برای وزارت کار خود ایشان است.

او افزود: با توجه به اینکه ایشان چندین دوره در مجلس شورای اسلامی، نماینده کارگران بوده‌اند، آشنایی کاملی با قوانین این حوزه از جمله قانون کار و قانون تامین اجتماعی دارند و می‌توانند مشکلات جامعه کارگری را با درایت برطرف سازند.

به گفته مصطفی‌نژاد، جامعه کارگری امروز با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترین این مشکلات، فقدان امنیت شغلی‌ست که با کمال تاسف باید بگویم گریبانگیر بیش از ۹۵ درصد از کارگران شاغل کشور شده است. در این شرایط تنها فردی که می تواند ما را از این بحران خلاصی بخشد، شخص علیرضا محجوب است.

این فعال کارگری با بیان اینکه «محجوب به قوانین اشراف کامل دارد و مو به مو بندهای قانون را می‌شناسد» اضافه کرد: کارگران در وضعیت مناسبی نیستند و برای تغییر اوضاع به اصلاحات ساختاری نیازمندیم؛ فردی از جنس کارگران و از دل طبقه‌ی کارگر و البته مسلط بر قوانین، می‌تواند به این اصلاحات جامه عمل بپوشاند.

مصطفی‌نژاد در ارتباط با ضرورت انتخاب محجوب به عنوان وزیر کار به اظهارات و وعده‌های رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: مسعود پزشکیان با شعار بسط عدالت و دستگیری از محرومان وارد این عرصه شد و در دیداری که با کارگران و بازنشستگان در تهران داشت، بر انتخاب یک فرد اصلح و دغدغه‌مند به عنوان وزیر کار تاکید کرد، حالا انتظار داریم این وعده‌ها محقق شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان غربی ادامه داد: مطمئناً خود آقای پزشکیان هم قبول دارند که تنها کسی که می‌تواند کمک‌حال ایشان باشد و به تحقق شعارهای ایشان در زمینه‌ی دستگیری از محرومان به خصوص جامعه کارگری یاری رساند، علیرضا محجوب است. ما از آقای پزشکیان تقاضا داریم برابر گفته‌های خودش عمل کند و حتماً آقای محجوب را به عنوان گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورا معرفی نماید.

مصطفی‌نژاد با تاکید بر اینکه «هیچ فرد دیگری به جز محجوب نمی‌تواند رضایت کارگران و بازنشستگان کشور را جلب نماید» تصریح کرد: مهم‌تر از همه اینکه، تنها آقای محجوب است که قادر است اتحاد و همبستگی تشکل‌های کارگری و کارگران سراسر کشور را حفظ و تقویت نماید تا کارگران همبسته و متحد برای بهبود وضعیت شغلی و معیشتی خود تلاش کنند. امیدواریم آقای مسعود پزشکیان صدای ما را بشنود و در انتخاب وزیر پیشنهادی کار، علیرضا محجوب را در اولویت قرار دهد.