نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که رئیس جمهور در تعیین اعضای کابینه از مشورت نمایندگان بهره برده و می برد، گفت: پزشکیان با تدبیر عمل می کند که این تدبیر باعث رای قاطع و خوب مجلس به وزرای پیشنهادی خواهد بود.

به گزارش جارچی اخبار، رضا حاجی پور گفت: وفاق و همدلی خوبی بین نمایندگان مجلس و آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور وجود دارد، دکتر پزشکیان از بدنه مجلس است.

وی افزود: آقای پزشکیان به ویژه در تعیین کابینه با تدبیر عمل می کند و از مشورت نمایندگان نیز بهره برده و می برد، مجلس به کابینه آقای پزشکیان رأی قاطع و خوبی خواهد داد تا کابینه دولت چهاردهم کار خود را با قدرت و قوت آغاز کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس در امور مختلف به ویژه در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه در کنار دولت جدید خواهد بود و دولت را در مسیر حل مشکلات کشور یاری و همراهی خواهد کرد.

حاجی پور افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ اشاره داشتند امروز مهم‌ترین مسئله کشور اقتصاد است و مجلس آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات در این حوزه و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم همکاری کاملی با دولت داشته باشد.

حاجی پور خاطرنشان کرد: این همکاری و تعامل مجلس با دولت از رای اعتماد به کابینه شروع می‌شود و در موارد بعدی همچون بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، همکاری در حوزه قانونگذاری و رفع موانع در این حوزه و ریل گذاری و دیگر موارد ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند باید از مجلس و دولت صدای واحد شنیده شود و رمز موفقیت ما نیز در همین وحدت، یکپارچگی و انسجام خواهد بود، در سایه این وحدت و انسجام است که کارها با قوت و قدرت پیش خواهد رفت.