دروازه بان فصل گذشته نساجی مازندران به تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز پیوست تا هشتمین بازیکن لیگ برتری پیراهن این تیم را بپوشد.

به گزارش جارچی اخبار، مدیر رسانه تیم فجرسپاسی گفت: حسین خطیر دروازه بان فصل گذشته نساجی که ‌سابقه بازی با این تیم در جام باشگاه های آسیا مقابل الهلال عربستان و مومبای سیتی هند را در کارنامه دارد با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فجرشهید سپاسی شیراز در آمد.‌

رضا خادم افزود: تیم فجر برای بر پایی اردوی تداکارتی ۲۹ مرداد ماه راهی تهران می شود و قرار است با تیم پیکان و یک تیم لیگ برتری بازی کند.

عزم جزم تیم فجر برای صعود به لیگ برتر
پیشتر حسن کریمی مدیر عامل باشگاه فجر در مصاحبه با ایرنا گفته بود:در فصل جدید مسابقات ترکیب تیم را برای قهرمانی در دسته یک و صعود به لیگ برتر می بندیم برای همین هم با حداقل ۶ بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می کردند در حال مذاکره هستیم و در صدد هستیم تعداد بازیکنان لیگ برتری به ۱۰ نفر افزایش دهیم.
فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود.
فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.