مدیرعامل باشگاه استقلال امروز از استادیوم شهر قدس بازدید و با مسوولان شهرستان قدس ملاقات کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  فرشید سمیعی، به همراه مدیر حراست باشگاه استقلال در ملاقات با سعید شهلی، شهردار شهر قدس شرایط میزبانی استقلال در استادیوم شهدای شهر قدس را به صورت ویژه بررسی کرد.

در این نشست، شهردار شهر قدس ضمن استقبال از این اتفاق تاکید کرد از تمام توان و پتانسیل موجود در شهرستان برای میزبانی شایسته از باشگاه استقلال بهره خواهند گرفت. پس از این نشست، مدیرعامل استقلال و مسوولان اجرایی با حضور در ورزشگاه شهرقدس از امکانات موجود در استادیوم بازدید کردند.

پس از این بازدید، مدیرعامل استقلال، با وحید گلی‌کانی، فرماندار شهرستان شهر قدس دیدار کرد و نحوه همکاری دو جانبه و شرایط میزبانی دیدارهای خانگی استقلال در این شهرستان را بررسی کردند.

گفتنی است، چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس، سکوی هواداران، جایگاه VIP، رختکن‌های دو تیم از شرایط مناسبی برخوردار است، همچنین اتاق VAR ورزشگاه نیز آماده است که در حاشیه این دیدار مسوولان شهر قدس اعلام کردند با توجه به آمادگی کامل اتاق VAR این ورزشگاه از فدراسیون فوتبال درخواست کردند برای بازی‌هایی که میزبانی آن در ورزشگاه شهدای شهر قدس است، امکانات VAR در اختیار آنها قرار گیرد.