سعید مهری از آپوئل کنار گذاشته شده و در ایران هم پیراهن تیمی را نپوشیده تا سرنوشت او با ابهام‌های بسیاری مواجه شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  در نقل و انتقالات سال قبل بود که سعید مهری، هافبک میانی استقلال تصمیم به ترک این تیم گرفت و با دریافت رضایت‌نامه‌اش انتقالی پرسروصدا را رقم زد. او با جدایی از استقلال راهی آپوئل نیکوزیا قبرس شد و در پرافتخارترین تیم باشگاهی قبرس کار خود را زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز کرد تا شاید بتواند روزهای موفقی را در قامت یک لژیونر پشت سر بگذارد.

مهری در شرایطی راهی آپوئل شد که در دوران حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، چهره موردپسند این سرمربی پرتغالی بود؛ آن‌هم در شرایطی ‌که در دوران سرمربیگری محمود فکری و فرهاد مجیدی سبک بازی سعید مهری چندان موردپسند آن‌ها نبود اما سرمربی پرتغالی اعتقاد ویژه‌ای به این هافبک میانی داشت و بعد از حضورش در فوتبال قبرس هم تصمیم گرفت با او همکاری کند. با جدایی ساپینتو از آپوئل، آینده کاری سعید مهری در تیم قبرسی نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت تا او حالا سرنوشت مبهمی را تجربه کند.

داوید گایه‌گو، سرمربی جدید آپوئل نیکوزیا که فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در پونفرادینا و لالیگای ۲ هدایت تیم امیر عابدزاده را بر عهده داشت، اعتقاد چندانی به ادامه همکاری با سعید مهری ندارد. این هافبک ایرانی و ۲۶ ساله در دوران کوتاه حضورش در فوتبال قبرس توانست ۱۰ بار فرصت بازی در ترکیب آپوئل نیکوزیا را به‌دست بیاورد، یک پاس گل بدهد و در نهایت موفق به چشیدن طعم قهرمانی فوتبال باشگاهی قبرس شود. گویا عدم اعتقاد گایه‌گو باعث شده تا مدیران باشگاه قبرسی با وجود اینکه ۲ فصل دیگر از قرارداد سعید مهری باقی‌مانده، نسبت به فروش او و خارج ‌کردن نامش از فهرست تیم اقدام کنند.

حالا مهدی رسماً جایی در لیست آپوئل ندارد و باید فوتبال خود را در تیم جدیدی ادامه بدهد. آپوئل در هفته‌های اخیر ۴ بار در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما هرگز اثری از سعید مهری در مسابقات این تیم ندیدیم. آپوئل ابتدا با برتری یک بر صفر در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل پتروکوب راهی دور بعد شد اما اینتر براتیسلاوا مانعی بزرگ پیش روی این تیم بود. در نهایت هم آپوئل در مجموع ۲ بازی ۲ بر صفر مغلوب نماینده اسلواکی شد تا نتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

در ماه‌های اخیر شایعه بازگشت سعید مهری به لیگ ایران منتشر شده اما هیچ‌یک از این اخبار به نتیجه نرسیده است. هافبک سابق استقلال سرنوشت مبهمی را تجربه می‌کند و با توجه به آغاز لیگ بیست و چهارم و پر شدن لیست تیم‌ها، باید ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد و چه آینده‌ای در انتظار این هافبک ۲۶ ساله خواهد بود.