مربی تیم فوتبال نساجی گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هدف‌مان این است که بازی به بازی پیش برویم و نتیجه بگیریم تا فصلی بدون اضطراب را طی کنیم و در پایان فصل یک اتفاق خوب برای تیم نساجی و هواداران رقم بخورد.

به گزارش جارچی اخبار، مصطفی صداقت در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار درباره مسابقه نساجی مازندران و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته نخست لیگ بیست‌وچهارم که امشب در قائمشهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشحالیم که در این فصل هم نام زیبای نساجی به عنوان نماینده استان زرخیز مازندران در بالاترین سطح فوتبال کشور می‌درخشد و این تیم ریشه‌دار فرصت افتخارآفرینی دارد. این فرصت خوب مرهون حمایت‌های بی‌دریغ آقای حدادیان و مدیریت آقای بایندریان است که به نمایندگی از کل اعضای باشگاه از این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما در هفته نخست با تیم خوب و استخوان‌دار و باسابقه فولاد بازی داریم که در این فصل برند و نام یحیی گل‌محمدی و همکارانش به همه ویژگی‌های این تیم خوب مجهز شده است. آقا یحیی برای ما برادر بزرگتری است که روزهای خوبی با هم در تیم پدیده داشتیم. امیدوارم در دوران کاری جدیدش موفق باشد و خوشحالیم که باز هم او را در زمین فوتبال می‌بینیم.

مربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: طبیعی است که با توجه به تغییراتی که بین فصل‌ها در تیم‌ها رخ می‌دهد در هفته نخست شناخت آنچنانی از حریف نداشته باشیم. اما اندیشه‌های آقای گل‌محمدی و بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند را می‌شناسیم.

صداقت با اشاره به شرایط فنی و آمادگی نساجی گفت: ما هم پیش‌فصل خوبی داشتیم. اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و شرایط خوبی هم داریم. تمام برنامه‌های آقای الهامی به بهترین نحو عملی شد.

وی درباره عملکرد نساجی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان نیز اظهار کرد: ما نمی‌توانیم با خیلی از تیم‌های متمول رقابت کنیم. اما بر اساس توان باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کردیم. جوانانی هم از تیم پایه اضافه شدند که در آینده بیشتر از آنان می‌شنوید. به مجموعه آکادمی باشگاه نساجی بابت تلاشی که در کشف و پرورش این استعدادها دارد خدا قوت می‌گویم.

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: کارت بازی همه بازیکنانی که جذب کردیم صادر شد و هیچ مشکلی برای استفاده از بازیکنان نداریم. همه آماده هستند که بتوانند بهترین کیفیت را ارائه دهند.

او درباره دلیل جدایی بابک مرادی از نساجی چند روز پس از پیوستن به این تیم نیز گفت: این یک اتفاق معمول است که بازیکنی جذب یک باشگاه شود و پس از بررسی در اردوها و تمرینات به طور توافقی تصمیم به جدایی گرفته شود. معمولا یکی از اهداف برپایی اردوهای آماده‌سازی همین موضوع است. بابک مرادی طبق نظر کادر فنی جذب شد. اما نتوانستیم به تفاهم برسیم و دوستانه و با توافق از هم جدا شدیم.

صداقت در پاسخ به پرسشی پیرامون جذب بازیکن خارجی هم اظهار کرد: جذب بازیکنان خارجی پروسه زمان‌بری دارد و کمی با وسواس بیشتری باید انجام شود. ۲ سه بازیکن را مد نظر داریم و در حال بررسی نهایی‌شان هستیم که اگر مورد تایید آقای الهامی باشند برای جذب آن‌ها اقدام می‌شود.

وی درباره چشم‌انداز کادر فنی برای پایان فصل خاطرنشان کرد: ما نه فقط الان، بلکه پارسال که درگیر انتهای جدول بودیم همیشه گفتیم یک دغدغه کلی داریم و آن هم خوشحالی هواداران است. ممکن است گاهی نتایج به سود ما رقم نخورد. اما در مجموع دوست داریم در پایان فصل هواداران و همه افراد منتسب به باشگاه نساجی خوشحال باشند.

مربی نساجی افزود: به جز سالی که قهرمان جام جذفی شدیم در تمام فصل‌ها نساجی درگیر اضطراب پایین جدول و فرار از سقوط بود. امیدواریم امسال این اضطراب از همه ما دور باشد.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته نخست بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با داوری سعاد وفاپیشه به مصاف هم می‌روند.