نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشور در شرایط خطیری قرار دارد، گفت: پزشکیان با صداقت همه جریان‌ها را در دولت خود جای داده است، به پاس پاکی و صداقت رئیس‌جمهور به همه وزرای پیشنهادی رای دهید.

به گزارش جارچی اخبار، جهانبخش قلاوند عصر شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ در دومین جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در موافقت با کلیات بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: دولت چهاردهم در شرایط اضطراری تشکیل شده است و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت بعد از شهادت رئیس‌جمهور عزیز و گرامی در وضعیت خاصی شکل گرفته است و نیاز است این شرایط را درک کنیم.

وی افزود: رویکرد دکتر پزشکیان مبتنی بر برنامه و براساس اصول اخلاقی است. دولت و وزرای پیشنهادی برآیندی از شرایط تاریخی امروز ماست، در این شرایط داخلی و پیرامونی کشورمان، این ترکیب را زخمی نکنید.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرایط امروز کشورمان به گونه‌ای است که همه جناح‌ها و جریانات براساس همدلی و همراهی و وفاق گرد هم آمده‌اند، گفت: دعوت رئیس‌جمهور از همه جریان‌ها نماد این وفاق است. همانطور که عزیزان اصولگرا پای کار هستید، عزیزان اصلاح‌طلب و مستقلین هم همراهی کردند. امروز به همدلی بیشتر و همراهی بیشتر بر مدار ولایت و رهبری نیاز داریم.

قلاوند اظهار کرد: دست گذاشتن بر روی نقطه ضعف‌های گذشته افراد جالب نیست و نیاز است برنامه و دولت را با هم ببینم و تایید کنیم.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان برنامه و راهبرد دارد، تصریح کرد: برخی می‌گویند کدام برنامه؟ تعجب می‌کنم، رویکردها، راهبردها و اندیشه‌های مقام معظم رهبری در راس برنامه‌ها، برنامه چشم انداز ۲۰ ساله به عنوان برنامه بلند مدت و برنامه هفتم توسعه به عنوان برنامه میان مدت و برنامه هر ساله بودجه کشور، این موارد همه برنامه است، ضمن اینکه همه وزرای حاضر در این جلسه برنامه عملیاتی دارند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضی از همکاران به ۵ یا ۶ نفر از وزرای پیشنهادی خدشه وارد کردند به عنوان یک خدمتگزار کوچک نظام، انتظار دارم که سمت مظلوم را بگیرید، نقاط مثبت را ببینید، بعضی عزیزان ایثارگر و خانواده شهدا هستند و گذشته خود را در خدمت نظام بوده‌اند، با اغماض و گذشت رفتار کنیم و دل هیچ ایثارگری را نشکنید.

قلاوند تاکید کرد: با مرام و پهلوانی از همه دولت حمایت کنید. پزشکیان عالم و عامل و با صداقت همه جریان‌ها را در دولت خود جای داده است، به پاس پاکی و صداقت رئیس‌جمهور به همه وزرای پیشنهادی رای دهید.