سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام کارنامه علمی (ملاک انتخاب رشته) و رتبه داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ تا فردا شنبه ۱۰ شهریورماه خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، عبدالرسول پورعباس امروز جمعه ۹ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: نتایج آزمون سراسری استخراج شده است و پیش بینی می شود از نیمه شب تا صبح شنبه ۱۰ شهریورماه در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به برگزاری دیرهنگام آزمون سراسری گفت: به دلیل انتخابات ریاست جمهوری، آزمون سراسری نوبت دوم از ۸ تیرماه به ۲۲ تیرماه منتقل شد. همین امر موجب شد دو هفته کار اعلام نتایج به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: امسال دو نوبت و سال گذشته دو نوبت، آزمون سراسری برگزار شد و در واقع ۴ نمره برای داوطلب داشتیم. برخی از افراد نیز در چند گروه آزمایشی شرکت کرده بودند و همین کار را سخت کرده بود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خاطرنشان کرد: اسامی رتبه های برتر در گروه های آزمایشی علوم ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر می شود.