فرشاد فرجی گفت: ما یک بدنسازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و به زمان نیاز داریم تا بدن‌ها به حالت بازی و مسابقه بازگردد.

به گزارش جارچی اخبار، باشگاه پرسپولیس امروز (جمعه ۱۶ شهریور) به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس و همچنین پنجاه و یکمین سالروز دربی معروف شش تایی، جشنی را با حضور پیشکسوتان، بازیکنان، اعضای کادرفنی، هواداران و اهالی رسانه برگزار کرد.

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس که در این مراسم حضور یافته بود در جمع خبرنگاران در مورد دلایل حضورش در این جشن صحبت کرد.

در جشن ۶۰ سالگی پرسپولیس شرکت کردید، فضا را چطور می‌بینید؟

عرض ادب و احترام خدمت هواداران عزیز. خوشحالیم که امروز در تاریخ شصت سالگی تاسیس پرسپولیس، روز هوادار و سالگرد دربی شیش‌تایی در خدمتتان هستیم. برای جبران گوشه‌ای از محبت هواداران و به نمایندگی از بقیه بازیکنان اینجا حضور یافتیم و خواستیم کنار هواداران باشیم که همه جا کنارمان بودند. ما فقط برای قدردانی از زحمتشان به اینجا آمدیم و امیدوارم که بتوانیم دوباره افتخارآفرینی کنیم.

نسل‌های گذشته پرسپولیس هم حضور داشتند

فضای قشنگ و لذت‌بخشی بود و دوباره انرژی مثبت را از هواداران گرفتیم. امروز همه چیز خیلی قشنگ بود.‌

بعد از تعطیلات فیفادی تیم‌ها از فشار بدنسازی خارج می‌شوند. شما این موضوع را درباره پرسپولیس قبول دارید؟

امسال تقریبا ۴۰ بازی در پیش داریم و ممکن است زمانی قرار باشد هر سه روز یا چهار روز یک بازی انجام دهیم. ما یک بدنسازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و به زمان نیاز داریم تا بدن‌ها به حالت بازی و مسابقه بازگردد. امیدوارم که بتوانیم‌ با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، نتایج خوبی بگیریم.

بعد از فیفادی باید با الاهلی عربستان بازی کنید.

بازی سختی است با غول‌های آسیایی، امیدوارم که نتایج خوبی کسب کنیم‌.

نبود زیرساخت‌ها و ورزشگاه شرایط را برای شما سخت‌تر می‌کند؟ 

می‌ترسم چیزی بگویم ما را محروم کنند. ولی خب آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. اینکه هر تیمی نمی‌تواند در ورزشگاه اختصاصی خود بازی کند و به شهرهای دیگر می‌رود، زیبنده فوتبال ما نیست. امیدوارم زیرساخت‌ها اصلاح شود تا هواداران از کیفیت فوتبال لذت ببرند.