منابع خبری از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان خبر دادند.

به گزارش جارچی اخبار، ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه نیز به حملات تجاوزگرانه خود به مناطق مختلف لبنان ادامه داد.

پهپادها و جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، مناطق شقرا، بعلبک، مرجعیون و شهرک های النبی شیث(س)، العین و الخریبه در منطقه البقاع را هدف حملات خود قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شهرک های ایعات و سمحر در بقاع شرقی و شهرک های زوطر، الدویر، عبار و یحمر را بمباران کرد.

ساعاتی پیش شبکه خبری المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی امروز نیز مناطق نبی عثمان، اللبوه، العین، شعت و هرمل لبنان را بمباران کرد.

خبرگزاری رسمی لبنان هم اعلام کرد که در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز دفاع شهری در منطقه «طیردبا»، ۴ نفر شهید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

همچنین خبرنگار گزارش داد که در جریان بمباران منطقه «العین» شمالی واقع در بعلبک لبنان توسط رژیم اشغالگر، ۹ شهروند سوری که همگی از یک خانواده هستند، به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از بامداد امروز یکشنبه تاکنون در چند نوبت مناطق مختلف لبنان تا مرزهای سوریه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته در بیانیه‌ای مدعی شد که ده‌ها هدف متعلق به حزب الله از جمله سکوهای پرتاب موشک را بمباران کرده است.

وزارت بهداشت لبنان هم اعلام کرد که در حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، ۳۳ شهروند شهید و ۱۹۵ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهرماه حملات گسترده خود به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان که از روز دوشنبه گذشته آغاز شده است تاکنون ۷۸۳ شهروند لبنانی شهید و ۲ هزار و ۳۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.