مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از رشد ۶۰ درصدی سرانه پیشنهادهای کارکنان در نظام مشارکت این منطقه، طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار،  فیروز خدائی، گفت: در طول سال گذشته، نظام مشارکت منطقه موفق شد با رشد ۶۰ درصدی سرانه پیشنهادهای دریافتی، به آمار شاخصی در این نظام دست یابد در حالی که این رقم در سال ۹۹ با افزایش ۱۰ درصدی همراه بود.

خدائی افزود: طبق ارزیابیهای بعمل آمده و با احتساب تعداد پیشنهاد های دریافتی توسط کارکنان مشارکت جو در طول سال گذشته، رشد ۱۸ درصدی نرخ مشارکت جوئی، ۳۴ درصدی نرخ پیشنهادهای تصویب شده و ۳۸ درصدی نرخ پیشنهادهای اجرا شده را نسبت به سال ۹۹  شاهد هستیم.

وی، عملکرد شورای همیاری و نظام مشارکت منطقه ۸ را مثبت ارزیابی کرد و تصریح نمود : آمار و ارقام موجود نشان دهنده استقبال خوب کارکنان درارائه پیشنهادها بوده و می توان اذعان داشت مدیریت و اعضای این شورا در ترغیب و تشویق کارکنان و ایجاد انگیزه مضاعف در جلب مشارکت آنان موفق عمل نموده است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار داشت: مشارکت کارکنان و توسعه کانالهای ارتباطی در سازمان منجر به هم افزایی و تغییر و تحول و همچنین بهره وری در سازمان شده بطوریکه ارائه آزادانه نظرات و نقد و پیشنهادهای سازنده، سازمان را از رخوت و سستی دور و تعهد کارکنان را در پیشبرد اهداف سازمانی ممکن خواهد ساخت.