به گزارش خبرنگارجارچی اخبار ازیزد: فاطمه دانش‌یزدی صبح دیروز ۱۰ دیماه با حضور در نشست کارگروه بانوان شهرستان تفت، با بیان این‌که ایجاد زیرساخت‌های توسعه اجتماعی یکی از مهمترین وظایف مردم و مسئولان در قبال یکدیگر است، اظهار کرد: توجه به آمار آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی در مدیریت این حوزه و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای ایفا می‌کند.

 

وی آسیب‌های اجتماعی را به مانند زلزله ویرانگر برای خانواده‌ها دانست و افزود: خانواده یکی از مهمترین ارکان هر جامعه محسوب و تزلزل آن سبب نابسامانی یک جامعه می‌شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان یزد در ادامه با اشاره به دغدغه‌ و تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی، گفت: فضای مجازی یکی از مصادیق بارز تزلزل خانواده است.

 

دانش‌یزدی با بیان این‌که گفت و گوی بین نسلی در خانواده‌ها به کمتر از ۲۰ دقیقه رسیده و این عامل بروز فضای مجازی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: کنترل آسیب‌های اجتماعی به جهادی مستمر و گسترده نیاز دارد.

 

این مسئول با بیان این‌ که دشمنان در توطئه تهاجم فرهنگی خانواده‌ها و بانوان جامعه اسلامی را هدف قرار داده‌ است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای زنان می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی پارک بانوان در سال آینده و ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهرستان تفت را از جمله اقدامات حائز اهمیت در حوزه بانوان دانست و بیان کرد: مدیریت آسیب های اجتماعی مستلزم مشارکت تمام عناصر مدیریت شهری و اجرایی است.