جشنواره تابستانی تبریز، با اجرای جشن بزرگ افتتاح در محل پارک فرهنگی تاریخی ائل‌گلی تبریز، گام نخست خود را برای تابستانی گرم و پرشور برداشت.

به گزارش جارچی اخبار، این جشنواره که از ۵ تیر تا ۵ مرداد میزبان اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سطح شهر است ، ساعاتی شاد و خانوادگی را برای شهروندان در مجموعه زیبای ائل‌گلی رقم می زند.

جشن بزرگ آغازین جشنواره تابستانی تبریز، با اجرای زنده موسیقی هنرمندان شاخص و سرشناس تبریزی همراه بود و با استقبال گسترده شهروندان مواجه شد.

اجرای گروه موسیقی نوجوانان رودکی، اجرای مسعود امیر سپهر و همچنین اجرای جعفر احمدی جلوه‌ای ویژه به برنامه بخشیدند.

جشنواره تابستانی تبریز با اجرای برنامه‌هایی متنوع در پارک‌ها، بوستان‌ها و فرهنگسراها، مجالی برای بالندگی فرهنگی شهر و نیز تعامل شهروندان تبریزی با بدنه مدیریتی شهرداری تبریز خواهد بود.

همچنین با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز و احد صادقی، یاسین بجانی، شهرام دبیری، حکیمه غفوری و روح الله دهقان نژاد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از هاشم چاووشی، ناصر هاشمی، محمد پورعبداله فرشبافی، محمد خلقی، پیمان سیف، یاسر شاهی، امیرحسام میرزا آقاسی، فریبا اسکندری، سالار شعبانی و مسعود محسنی هنرمندان سرشناس موسیقی و تئاتر شهر تبریز به پاس خدمات فرهنگی و هنری‌شان تجلیل و قدردانی شد.