فیلم مستند «گونش اوشاخلاری» با همکاری اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز توسط مجموعه دارالقرآن حسین بن علی (ع) تولید شد.

به گزارش جارچی اخبار، عادل مهدوی گفت: فیلم مستند گونش اوشاخلاری با حضور قرآن‌آموزان دارالقرآن حسین بن علی (ع) در اردوگاه الغدیر ضبط شده و هم اکنون در مراحل نهایی تولید قرار دارد.

وی ادامه داد: این اردوی تفریحی، فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی به مدت سه روز در اردوگاه الغدیر برگزار شد و هدف از آن نمایان کردن عوامل موفقیت کودکان و نوجوانان در زمینه قرآن‌آموزی بود.

مهدوی، حضور منظم در تمرینات و اردوها و پشتیبانی خانواده‌ها را از عوامل موفقیت قرآن‌آموزان دانست و افزود: علاوه بر آن، در این اردو بچه‌ها با اجرای تواشیح در قالب گروه نور تبریز مستقر در دارالقرآن حسین بن علی (ع) نشان دادند که در کارهای تخصصی نیز حرفه‌ای عمل می‌کنند و در کنار آن، ما شیطنت‌های کودکانه بچه‌ها را هم به تصویر کشیدیم تا نشان دهیم که آنها فرقی با دیگر کودکان ندارند و نه تنها افسرده و زمخت نیستند، بلکه مهارت‌های خوبی نیز در دیگر زمینه ها از جمله ورزش دارند.

به گفته سرپرست و مربی مجموعه دارالقرآن حسین بن علی (ع)، فیلم مستند گونش اوشاخلاری به کارگردانی جمال پورفرج به مدت ۲۰ دقیقه تولید شده و قرار است از شبکه استانی سیمای آذربایجان شرقی پخش شود.