جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: بنا به مطالبه جدی شهروندان و تاکید شهردار تبریز، ضروری است پروژه‌هایی دارای روزشمار، مطابق برنامه زمان‌بندی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

به گزارش جارچی اخبار،  سامان احمدزاده در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) با همراهی مدیرعامل سازمان عمران، اظهار کرد: احداث پروژه شهید فلاحی، گره قابل توجهی از ترافیک منطقه را باز خواهد کرد که در حال حاضر این پروژه پس از نصب مرحله سوم عرشه‌های پل، از پیشرفت فیزیکی چشمگیری برخوردار است که امید می‌رود با کمک همکاران سازمان عمران، شاهد بهره‌برداری از آن در آینده‌ای نزدیک و طبق زمان‌بندی ارائه شده باشیم .

احمدزاده در دومین بازدید خود با حضور در محل اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فروزنده با همراهی مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش ساخته آذربایجان با اشاره به اهمیت کارکرد این پروژه‌، ابراز کرد: این پروژه فرامنطقه‌ای در مهمترین مسیر تردد شهروندان و در کمربندی میانی است که در حال حاضر عملیات آرماتوربندی کوله غربی پروژه و شمع‌گذاری پروژه در حال اجرا است .

وی افزود: این پروژه نیز با توجه به پیشرفت رو به جلو و شتاب در عملیات اجرایی طبق زمان‌بندی ارائه شده تقدیم شهروندان خواهد شد تا با بهره‌برداری از آن، شاهد کاهش ترافیک شهری در مسیر کمربندی میانی باشیم.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در ادامه با بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فهمیده در جریان روند اجرای این پروژه نیز قرار گرفت و موارد لازم جهت تسریع اجرای پروژه را متذکر و خواستار تسریع در اجرای آن جهت بهره‌برداری تا موعد مقرر و طبق زمان‌بندی شد.

احمدزاده افزود: امیدواریم با بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از دو پل روگذر میدان شهید فهمیده، شاهد دسترسی از شهرک باغمیشه به پاسداران و پاسداران به کوی ولی عصر که یکی از مطالبات شهروندان است، باشیم.